СОР Казахский язык 3 класс за 4 четверть «Су - тіршілік көзі» с ответами
Суммативное оценивание за раздел «Су - тіршілік көзі»
«Казахский язык» 3 класс за 4 четверть
Методические рекомендации составлены в помощь учителю при планировании,
организации и проведении суммативного оценивания по предмету «Казахский язык»
для обучающихся в 3 классах. Методические рекомендации подготовлены на основе
учебной программы и учебного плана.
Задания для суммативного оценивания за раздел/ сквозную тему позволят учителю
определить уровень достижения учащимися целей обучения, запланированных на
четверть.
Для проведения суммативного оценивания за раздел/сквозную тему в методических
рекомендациях предлагаются задания, Критерий оценивания с дескрипторами и баллами.
Также в сборнике описаны возможные Уровень учебных достижений учащихся (рубрики).
Задания с дескрипторами и баллами носят рекомендательный характер.
СОР Казахский язык 3 класс за 4 четверть «Су - тіршілік көзі» с ответами
«Су - тіршілік көзі» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Сөйлеу әрекетінің
түрлері
Оқу мақсаты
Бағалау критерийі
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Орындау уақыты
Тыңдалым
Айтылым
3.1.2.1* Баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздер
және сөз тіркестерінен құралған шағын мәтіндердегі
сөйлемдердің мазмұнын түсіну
3.2.4.1* Жоспар (сурет, сызба түрінде) және тірек сөздер
негізінде оқиға желісін сақтай отырып мазмұндау
3.2.5.1* Оқыған/тыңдаған материал бойынша өз пікірін
(менің ойымша ..., менің көзқарасым бойынша ...,
себебі ...) дәлелдеу
Білім алушы
• Шағын мәтіндегі сөйлемдердің мағынасын
ажыратады
• Мәтіннің мазмұнын жүйелі баяндайды
• Мәтіннің мазмұнына қатысты пікірін білдіреді
Қолдану
20 минут
1-тапсырма
Мәтінді тыңда. Тапсырманы орында.
Аулада құмыра тұр. Оның ішінде суы бар. Аулаға қара қарға келіп қонды.
Қарғаның су ішкісі келді. Құмыра биік. Қарғаның тұмсығы құмырадағы суға
жетпеді. Ол жерде жатқан тасты көрді. Қарға тасты құмыраның ішіне салды.
Құмырадағы су көтерілді. Қарға су ішті.
• Берілген сөйлемдерге сәйкес суретті тауып, ретін көрсет (1,2, 3).
1) Аулада суы бар құмыра тұр.
2) Қарға құмыраға тас салды.
3) Құмырадағы су көтерілді.
Вступить группу