Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » ТЖБ 10-сынып Биология 4-тоқсан жауаптар (ЖМБ)

ТЖБ 10-сынып Биология 4-тоқсан жауаптар (ЖМБ)

12 ноя 2024, 19:39
KAZ / Биология kaz
0
0

«Биология» 10 сынып 4-тоқсандық жиынтық бағалау

(жаратылыстану-математикалық бағыт)

Тоқсандық жиынтық бағалау оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының мазмұнына сәйкес, оқушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларды анықтауға бағытталған. Тоқсандық жиынтық бағалау оқу жоспарындағы тоқсан ішінде меңгеруге тиісті оқу мақсаттарына жету деңгейін тексереді.

«Биология» пәні бойынша (Орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) негізгі орта білім беру бағдарламасы (5-10 сыныптар)

Тапсырма түрлері:
КТБ– көп таңдауы бар тапсырмалар;
ҚЖ– Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;
ТЖ– Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Берілгеннұсқакөптаңдауыбартапсырмаларды,қысқажәнетолықжауапты сұрақтарды қамтитын10тапсырмадан тұрады.
Көптаңдауы бар тапсырмаларға оқушылар ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрыс жауабын таңдау арқылы жауап береді.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға оқушылар есептелген мәні, сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда оқушыдан максималды балл жинау үшін тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі.
Оқушыныңматематикалық тәсілдерді таңдай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.

ТЖБ 10-сынып Биология 4-тоқсан жауаптар (ЖМБ)

«Биология» пәнінен 4 тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар
1. Іс-әрекет потенциалы уақытында нейрон реполяризациясында болатын үрдіс.
Натрий иондарының
каналдары
Калий иондарының
каналдары
Мембрана потенциалы
A Жабық Ашық Төмендейді
B Ашық Жабық Төмендейді
C Ашық Жабық Жоғарылайды
D Жабық Ашық Жоғарылайды
[1]
2. Жұлынның сұр заттың шығыңқы келген жерлерін мүйіздері деп атайды. Артқы мүйізінде
рефлекторлық доғаның қай нейрондары орналасады?
А) сенсорлы нейрон
B) аралық нейрон
C) афференттік нейрон
D) эфференттік нейрон
[1]
3. Пачини денешігінің миелинденген талшығының негізгі қызметін анықтаңыз.
A) қоздырғыштарды қабылдау
B) қоздырғышты тоқтату
C) әрекет потенциалын тасымалдау
D) әрекет потенциалын тудыру
[1]
4. Жүрек циклының кезеңдері қандай?
A) систола және диастола
B) систола, жүрекшенің систоласы, қарыншаның систоласы
C) жүрекшенің систоласы және қарынша систоласы
D) дисатола және систола
[1]
5. Саркомерлердегі жіңішке жіпшелерге сәйкес келетін нәруызды анықтаңыз:
A) миозин
B) актин
C) миоглобин
D) гемоглобин
[1]
6. Дененің қимыл-әрекеттерін, тепе-теңдікті сақтау мен бұлшықеттердің тонусын реттейтін
орталықтар мидың қай бөлімінде орналасқан?
А) сопақша ми
B) ортаңғы ми
C) аралық ми
D) мишық
[1]
7. 1-суретте сүтқоректілердің жүйкелік реттелу нәтижесіндегі бұлшықеттің жиырылуы



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.