Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » ТЖБ 10-сынып Геометрия 1-тоқсан ҚГБ жауаптар

ТЖБ 10-сынып Геометрия 1-тоқсан ҚГБ жауаптар

11 ноя 2024, 21:38
KAZ / Алгебра геометрия kaz
0
0

«Геометрия» 10-сынып 1-тоқсандық жиынтық бағалау

(жаратылыстану-математика бағыты)

Тоқсандық жиынтық бағалау оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының мазмұнына сәйкес, оқушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларды анықтауға бағытталған. Тоқсандық жиынтық бағалау оқу жоспарындағы тоқсан ішінде меңгеруге тиісті оқу мақсаттарына жету деңгейін тексереді.

«Геометрия» пәні бойынша (Орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) негізгі орта білім беру бағдарламасы (5-10 сыныптар)

Тапсырма түрлері:
КТБ– көп таңдауы бар тапсырмалар;
ҚЖ– Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;
ТЖ– Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Берілгеннұсқакөптаңдауыбартапсырмаларды,қысқажәнетолықжауапты сұрақтарды қамтитын10тапсырмадан тұрады.
Көптаңдауы бар тапсырмаларға оқушылар ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрыс жауабын таңдау арқылы жауап береді.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға оқушылар есептелген мәні, сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда оқушыдан максималды балл жинау үшін тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі.
Оқушыныңматематикалық тәсілдерді таңдай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.

ТЖБ 10-сынып Геометрия 1-тоқсан ҚГБ жауаптар

Тапсырмалар және балл қою кестеcі үлгілері
1-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
1. а) Берілген тұжырымдардың ішінен бұрысын таңдаңыз.
A) Егер түзудің тек бір нүктесі жазықтыққа тиісті болса, онда түзу тұтастай
жазықтыққа тиісті болады.
B) Жазықтық пен бұл жазықтыққа тиісті емес түзу не қиылыспайды, не бір нүктеде
қиылысады.
C) Кез келген үш нүкте арқылы жазықтық жүргізуге болады және ол біреу ғана
болады.
D) Жазықтық кеңістікті екі жарты кеңістікке бөледі.
E) Түзу және онда жатпайтын нүкте арқылы жазықтық жүргізуге болады және ол
біреу ғана.
[1]
b) Төменде математикалық символдармен берілген тұжырымдардың ішінен дұрысын
анықтыңыз.
A)
Аa, А  a 
B)
a  , Pa  P
C)
A,Bm; m    A,B
D)
   b, A, A  Ab
E)
а b  M, M , a  b
[1]
2. а) Суретте АВСDА1В1С1D1 тік призмасы берілген. (АВС және А1В1С1 жазықтықтары
өзара параллель және AA1, ВВ1, CC1, DD1 түзулері АВС жазықтығына
перпендикуляр) AA1 түзуіне параллель жазықтықтарды анықтаңыз. Жауап біреу
немесе бірнеше болуы мүмкін.
[1



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.