Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » ТЖБ 10-сынып Геометрия 1-тоқсан ЖМБ жауаптар

ТЖБ 10-сынып Геометрия 1-тоқсан ЖМБ жауаптар

11 ноя 2024, 21:23
KAZ / Алгебра геометрия kaz
2
0

«Геометрия» 10-сынып 1-тоқсандық жиынтық бағалау

(жаратылыстану-математика бағыты)

Тоқсандық жиынтық бағалау оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының мазмұнына сәйкес, оқушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларды анықтауға бағытталған. Тоқсандық жиынтық бағалау оқу жоспарындағы тоқсан ішінде меңгеруге тиісті оқу мақсаттарына жету деңгейін тексереді.

«Геометрия» пәні бойынша (Орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) негізгі орта білім беру бағдарламасы (5-10 сыныптар)

Тапсырма түрлері:
КТБ– көп таңдауы бар тапсырмалар;
ҚЖ– Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;
ТЖ– Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Берілгеннұсқакөптаңдауыбартапсырмаларды,қысқажәнетолықжауапты сұрақтарды қамтитын10тапсырмадан тұрады.
Көптаңдауы бар тапсырмаларға оқушылар ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрыс жауабын таңдау арқылы жауап береді.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға оқушылар есептелген мәні, сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда оқушыдан максималды балл жинау үшін тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі.
Оқушыныңматематикалық тәсілдерді таңдай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.

ТЖБ 10-сынып Геометрия 1-тоқсан ЖМБ жауаптар

Тапсырмалар және балл қою кестеcі үлгілері
1-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
1. Төмендегі тұжырымдарға дұрыс немесе дұрыс емес деп жауап беріңіз.
а) Кез келген үш нүкте бір жазықтықта жатады.
[1]
b)
a  , Pa  P .
[1]
c)
Аa, А  a 
[1]
d) Кез келген төрт нүкте бір жазықтықта жатады.
[1]
2.
ABCDA1B1C1D1
– текше.
AD
және
BC
қырларының орталарынан түзу өтеді. Сол түзуге
параллель, текшенің төбелерінен өтетін түзулердің барлығын атаңыз.
[2]
3. Дұрыс тетраэдрдің сызбасын салыңыз. Оның бір апофемасын жүргізіңіз.
[2]
4. C нүктесі AB кесіндісінде жатыр,
AB : BC  4 : 3 . В нүктесі α жазықтығында жатыр.

жазықтығына параллель CD кесіндісі 12 см-ге тең. AD түзуі

жазықтығын Е нүктесінде
қияды. Сызбаны орындап, ВЕ кесіндісінің ұзындығын табыңыз.
[4]
5. АВС үшбұрышының АВ қабырғасына параллель жазықтық оның АС және ВС
қабырғаларымен сәйкесінше N, K нүктелерінде қиылысады.
NK  2
м, AN 12
м,
AC 16
м, BK  9
м екені белгілі.
АВ және ВС қабырғаларының ұзындықтарын табыңыз.
[4]
6. AC және BD түзулері Q нүктесінде қиылысады. А, В және С, D нүктелері сәйкесінше
параллель

және

жазықтықтарына тиісті.
AQ : BQ  3: 5, CQ 12
м, BD  30.
АС және QD кесінділерінің ұзындықтарын табыңыз.
[4]



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.