Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » ТЖБ «Геометрия» 9-сынып 1-тоқсан жауаптар

ТЖБ «Геометрия» 9-сынып 1-тоқсан жауаптар

07 ноя 2024, 21:44
KAZ / Алгебра геометрия kaz
1
0

«Геометрия» 9-сынып 1-тоқсандық жиынтық бағалау

Тоқсандық жиынтық бағалау оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының мазмұнына сәйкес, оқушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларды анықтауға бағытталған. Тоқсандық жиынтық бағалау оқу жоспарындағы тоқсан ішінде меңгеруге тиісті оқу мақсаттарына жету деңгейін тексереді.

«Геометрия» пәні бойынша (Орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) негізгі орта білім беру бағдарламасы (5-9 сыныптар)

Тапсырма түрлері:
КТБ– көп таңдауы бар тапсырмалар;
ҚЖ– Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;
ТЖ– Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Берілгеннұсқакөптаңдауыбартапсырмаларды,қысқажәнетолықжауапты сұрақтарды қамтитын9тапсырмадан тұрады.
Көптаңдауы бар тапсырмаларға оқушылар ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрыс жауабын таңдау арқылы жауап береді.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға оқушылар есептелген мәні, сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда оқушыдан максималды балл жинау үшін тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі.
Оқушыныңматематикалық тәсілдерді таңдай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.

ТЖБ «Геометрия» 9-сынып 1-тоқсан жауаптар

Тапсырма үлгілері және балл қою кестеcі
1-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
1. ABCD теңбүйірлі трапециясы суретте берілген және
0   А 30 . 𝐶𝐷⃗⃗⃗⃗⃗ және 𝐴𝐷⃗⃗⃗⃗⃗
векторларының арасындағы бұрышты табыңыз.
[2]
2. MNP үшбұрышының NP қабырғасын K нүктесі NK:KP=2:1 қатынаста бөліп жатыр. Егер
𝑀𝑁⃗⃗⃗⃗⃗⃗⃗ = 𝑎 және 𝑀𝑃 ⃗⃗⃗⃗⃗⃗ = 𝑏⃗ болса, онда 𝑀𝐾⃗⃗⃗⃗⃗⃗⃗ векторын 𝑎 және 𝑏⃗ векторлары арқылы
өрнектеңіз.
[3]
3. АВСD параллелограмы берілген. 𝐴𝐵⃗⃗⃗⃗⃗ − 𝐴𝐶⃗⃗⃗⃗⃗ + 𝐴𝐷⃗⃗⃗⃗⃗ табыңыз.
[2]
4. 𝑎 = −2𝑖 + 4𝑗 және 𝑏⃗ = 𝑖 + 3𝑗 векторлары берілген. 𝑝 = −2𝑎 + 3𝑏⃗ векторының
ұзындығын табыңыз.
[3]
5. 𝑎 = 3𝑖 − 4𝑗 , 𝑏⃗ = −8𝑖 + 6𝑗⃗ және 𝑐 = 𝑥𝑖 + 𝑗 векторлары берілген.
a)
а
және
b
арасындағы бұрыштың косинусын есептеңіз;
b) Егер,
c
және
а
векторлары коллинеар болса,
x
нешеге тең?
с) Егер,
c
және
b
векторлары перпендикуляр болса,
x
нешеге тең?
[5]
6. АВС үшбұрышының екі қабырғасы 3 және
4 3
, ал ауданы
3 3 -ке тең.
Табыңыз:
a) берілген екі қабырғаның арасындағы бұрышты;
b) 𝐴𝐵⃗⃗⃗⃗⃗ · 𝐴𝐶⃗⃗⃗⃗⃗ .
[5]



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.