Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » ТЖБ 10-сынып Биология 1-тоқсан жауаптар (ЖМБ)

ТЖБ 10-сынып Биология 1-тоқсан жауаптар (ЖМБ)

12 ноя 2024, 19:28
KAZ / Биология kaz
1
0

«Биология» 10 сынып 1-тоқсандық жиынтық бағалау

(жаратылыстану-математикалық бағыт)

Тоқсандық жиынтық бағалау оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының мазмұнына сәйкес, оқушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларды анықтауға бағытталған. Тоқсандық жиынтық бағалау оқу жоспарындағы тоқсан ішінде меңгеруге тиісті оқу мақсаттарына жету деңгейін тексереді.

«Биология» пәні бойынша (Орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) негізгі орта білім беру бағдарламасы (5-10 сыныптар)

Тапсырма түрлері:
КТБ– көп таңдауы бар тапсырмалар;
ҚЖ– Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;
ТЖ– Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Берілгеннұсқакөптаңдауыбартапсырмаларды,қысқажәнетолықжауапты сұрақтарды қамтитын10тапсырмадан тұрады.
Көптаңдауы бар тапсырмаларға оқушылар ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрыс жауабын таңдау арқылы жауап береді.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға оқушылар есептелген мәні, сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда оқушыдан максималды балл жинау үшін тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі.
Оқушыныңматематикалық тәсілдерді таңдай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.

ТЖБ 10-сынып Биология 1-тоқсан жауаптар (ЖМБ)

«Биология» пәнінен 1 тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар
1. Н және О арасындағы ковалентті байланыс, су молекулаларының полярлы болуын
қамтамасыз етеді, себебі:
A) O және H электртерістілігі бірдей болып келеді
B) O-ң электртерістілігі H-ге қарағанда жоғары
C) H -ң электртерістілігі O-ге қарағанда жоғары
D) Н және О арасында сутектік байланыс
[1]
2. Лактоза –сүт құрамында кездесетін тотықсыздандырғыш қант, глюкоза мен галактоза
молекулаларынан тұратын дисахарид.
1-сурет
2-суреттегі екі моносахарид арасындағы Х байланысты анықтаңыз:
A) α(1.2) – гликозидтік байланыс
B) α(1.6)- гликозидтік байланыс
C) α(1.4) – гликозидтік байланыс
D) β(1.4) – гликозидтік байланыс
[1]
3.Төменде берілген тұжырымдардың қайсы қатты майлардың денсаулыққа кері әсер ету
себебін түсіндіре алады?
A) Қатты майлар басқа липидтерге қарағанда қан тамырларында ұзақ сақталады
B) Қатты майлар өсімдік майларымен бірге ағзада жылдам ыдырайды
C) Қатты майлардың энергия тиімділігі екі есеге жоғары болады
D) Қатты майлардың химялық құрылысында қос байланыстар болады
[1]
4. 2-суретті пайдалана отырып, химиялық реакцияға қатысатын заттарды А , В, пайда
болатын өнімді С, күрделі заттың түзілуі E мен ыдырауын F сипаттайтын реакция
түрлерін және күрделі заттардың арасындағы D химиялық байланысты анықтаңыз.



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.