Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » ТЖБ 10-сынып Биология 3-тоқсан жауаптар (ЖМБ)

ТЖБ 10-сынып Биология 3-тоқсан жауаптар (ЖМБ)

12 ноя 2024, 19:36
KAZ / Биология kaz
1
0

«Биология» 10 сынып 3-тоқсандық жиынтық бағалау

(жаратылыстану-математикалық бағыт)

Тоқсандық жиынтық бағалау оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының мазмұнына сәйкес, оқушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларды анықтауға бағытталған. Тоқсандық жиынтық бағалау оқу жоспарындағы тоқсан ішінде меңгеруге тиісті оқу мақсаттарына жету деңгейін тексереді.

«Биология» пәні бойынша (Орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) негізгі орта білім беру бағдарламасы (5-10 сыныптар)

Тапсырма түрлері:
КТБ– көп таңдауы бар тапсырмалар;
ҚЖ– Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;
ТЖ– Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Берілгеннұсқакөптаңдауыбартапсырмаларды,қысқажәнетолықжауапты сұрақтарды қамтитын10тапсырмадан тұрады.
Көптаңдауы бар тапсырмаларға оқушылар ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрыс жауабын таңдау арқылы жауап береді.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға оқушылар есептелген мәні, сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда оқушыдан максималды балл жинау үшін тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі.
Оқушыныңматематикалық тәсілдерді таңдай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.

ТЖБ 10-сынып Биология 3-тоқсан жауаптар (ЖМБ)

«Биология» пәнінен 3 тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар
1. Митоз кезеңінде ядро қабықшасының, жасуша орталығы мен бөліну ұршығының
әрекеттерінің дұрыс ретін көрсет:
Митоз
кезеңдері
Органеллалардың әрекеттері
Ядро қабығы Жасуша орталығы Бөліну ұршығы
A Профаза жойылады екі еселенеді микротүтік ұршығы
түзіле бастайды
B Метафаза жоқ жасушаның
полюстеріне қарай
жылжиды
микротүтік ұршығы
толық түзілді
C Анафаза түзіле
бастайды
қарама – қарсы
полюстерге тартылған
кейбір микртүтік ұршығы
қысқарады
D Телофаза қайта түзіледі әр ядрода біреуден
қалыптасады
микротүтік ұршығы
жойылады
[1]
2. Сперматогенез бен овогенездің негізгі айырмашылығын анықтаңыз.
A. Сперматогенез нәтижесінде 1 сперматозоид, ал оогенез нәтижесінде 4 жұмыртқа
жасушасы түзіледі
B. Сперматогенез нәтижесінде 4 спермге, ал оогенез нәтижесінде 1 жұмыртқа
жасушасы түзіледі
C. Сперматогенез нәтижесінде 2 сперматозоид, ал оогенез нәтижесінде 1 жұмыртқа
жасушасы түзіледі
D. Сперматогенез нәтижесінде 1 сперматозоид, ал оогенез нәтижесінде 2 жұмыртқа
жасушасы түзіледі
[1]
3. Егер отбасында генетикалық ақаулар болған тарихи мәліметтер болатын болса, онда
дүниеге келмеген сәбидің жынысын анықтау маңызды болады, себебін анықтаңыз.
A. көп жағдайда ер балаларда аутосомалық өзгерістер нәтижесінен фенотиптік
кемшіліктер болуы ықтимал
B. көп жағдайда қыз балаларда аутосомалық өзгерістер нәтижесінен фенотиптік
кемшіліктер болуы ықтимал
C. ер баллардың фенотиптерінде Х жыныспен тіркес тұқым қуалау белгілер пайда болу
ықтимал
D. A және C
[1]
4. Дигибридті будандастыруда алынған F1 ұрпақтарын өзара будандастыру нәтижесінде
белгілердің тұқым қуалауын фенотип бойынша қатынасын анықтаңыз
A. 3:1
B. 1:2:1
C. 9:3:3:1
D. 1:2:1:2:4:2:1:2:1
[1]
5. Кесірткелердің мекен ету ортасында жер сілкінісі болды. Кесірткелердің бір бөлігі
аралдың өзінде мекен етіп қалса, екінші бөлігі аралдың шеткі бөлігінде өмір сүріп қалады.
Бұл кесірткелер суда жүзе алмайды. Қандай түр түзілу орын алды?
A. Перипатрикалық түр түзілу
B. Симпатрикалық түр түзілу
C. Парапатрикалық түр түзілу
D. Аллопатрикалық түр түзілу
[1]



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.