Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » ТЖБ 10-сынып Биология 2-тоқсан жауаптар (ЖМБ)

ТЖБ 10-сынып Биология 2-тоқсан жауаптар (ЖМБ)

12 ноя 2024, 19:32
KAZ / Биология kaz
0
0

«Биология» 10 сынып 2-тоқсандық жиынтық бағалау

(жаратылыстану-математикалық бағыт)

Тоқсандық жиынтық бағалау оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының мазмұнына сәйкес, оқушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларды анықтауға бағытталған. Тоқсандық жиынтық бағалау оқу жоспарындағы тоқсан ішінде меңгеруге тиісті оқу мақсаттарына жету деңгейін тексереді.

«Биология» пәні бойынша (Орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) негізгі орта білім беру бағдарламасы (5-10 сыныптар)

Тапсырма түрлері:
КТБ– көп таңдауы бар тапсырмалар;
ҚЖ– Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;
ТЖ– Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Берілгеннұсқакөптаңдауыбартапсырмаларды,қысқажәнетолықжауапты сұрақтарды қамтитын10тапсырмадан тұрады.
Көптаңдауы бар тапсырмаларға оқушылар ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрыс жауабын таңдау арқылы жауап береді.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға оқушылар есептелген мәні, сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда оқушыдан максималды балл жинау үшін тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі.
Оқушыныңматематикалық тәсілдерді таңдай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.

ТЖБ 10-сынып Биология 2-тоқсан жауаптар (ЖМБ)

«Биология» пәнінен 2-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар
1. 1-суреттегі графикте үш сүтқоректілердің: А - жоғары биіктікте өмір сүретін лама, В -
мысық үй жануары, С - метаболизм жылдамдығы жоғары тышқанның оксигемоглобин
диссоциациясының қисық сызығы берілген.
1-сурет
3,0 кПа кезінде үш оксигемоглобин диссоциациясының қисық сызықтарының қайсысында
гемоглобиннің оттегіге қанығуы төмен болады?
A. А
B. В
C. С
D. АВ
[1]
2. Өсімдіктерде судың қозғалысы кезінде келесідей механизмдер қолданылады:
I. диффузия
II. осмос
III. жаппай ағын
Транспирация үрдісінің әр нүктесінде қолданылатын механизмдердің дұрыс ретін
анықтаңыздар:
Тамыр
жасушаларына
Тамырда
симпласт
ағыны арқылы
Сабақтағы
ксилема
арқылы
Жапырақтарда
апопласт ағыны
арқылы
Жапырақтардағы
лептесіктер
арқылы
A осмос осмос жаппай
ағын
жаппай ағын диффузия
B диффузия осмос осмос жаппай ағын диффузия
C диффузия осмос осмос жаппай ағын осмос
D осмос осмос жаппай
ағын
жаппай ағын осмос
[1]
3. Тотыға фосфорлану биологиялық тотығу энергиясын пайдаланып, бейорганикалық
фосфаттан АТФ-тің түзілуін анықтаңы



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.