Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » RUS » СОР Казахский язык 2 класс за 3 четверть «Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті» с ответами

СОР Казахский язык 2 класс за 3 четверть «Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті» с ответами

25 окт 2024, 21:37
RUS / 2 класс
0
0

Суммативное оценивание за раздел «Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті»

«Казахский язык» 2 класс за 3 четверть

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 2-сынып білім алушыларына «Қазақ тілі» (оқыту қазақ тілінде емес) пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (орыс тілінде білім беретін) бастауыш сыныптың (1-4-сыныптары) «Қазақ тілі» оқыту қазақ тілінде емес пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған.

Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. 

Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Тапсырмалар мен рубрикалар ұсыныс түрінде берілген.

СОР Казахский язык 2 класс  за 3 четверть «Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті» с ответами

«Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
 Сөйлеу әрекетінің
 түрлері
 Оқу мақсаты
 Бағалау критерийі
 Ойлау дағдыларының
 деңгейі
 Орындау уақыты
 Оқылым
 Жазылым
 2.3.2.1 Шағын мәтіндегі жиі қолданылатын сөздерден
 құрастырылған қарапайым фразалардың/
 сөйлемдердің мағынасын түсіну
 2.5.1.2 Мұғалімнің қолдауымен шағын мәтіндегі көптік/
 тәуелдік/септік/жіктік жалғаулы сөздерді ауызша
 /жазбаша тілде қолдану
 Білім алушы
  Сөздердің/сөйлемдердің мағынасын ажыратады
  Тәуелдік және жіктік жалғауларын орынды
 қолданады
 Білу және түсіну
 Қолдану
 20 минут
 Тапсырма.
 1. Мәтінді оқы. Тапсырмаларды орында.
 Бір күні үй жануарлары өзара дауласа бастайды.- Мен ең пайдалы жануармын,– дейді жылқы.– Мен адамға ет, қымыз беремін.
 Адамдар мені көлік етеді.- Адам менің сүтімнен кұрт, май жасайды. Жүнімнен киім тігеді,– дейді қой.- Мен адамға шұбат беремін. Мен ең шыдамды және пайдалы жануармын,
дейді түйе.
 Дауға басқа жануарлар да араласады.
 1) Мәтін не туралы?
 А) жануарлардың төлдері туралы
 В) жануарлардың достығы туралы
 С) жануарлардың дауласуы туралы
 D) жануарлардың қоректенуі туралы
 2) Дұрыс және бұрыс сөйлемдерді анықта. Белгіле (P).
 Адам қойды көлік ретінде пайдаланады.
 Түйенің сүтінен шұбат жасалады.
 Дұрыс
 Бұрыс
 Жылқыадамға ет, қымыз береді



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.