Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ Қазақ тілі 2-сынып 3-тоқсан жауаптары «Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті»

БЖБ Қазақ тілі 2-сынып 3-тоқсан жауаптары «Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті»

21 окт 2024, 22:29
KAZ / 2 сынып
1
0

«Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 

«Қазақ тілі»  2-сынып 3-тоқсан

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 2-сынып білім алушыларына «Қазақ тілі» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) бастауыш сыныптың (1-4-сыныптары) «Қазақ тілі» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған. Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныстарда бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген. Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу үшін спецификация мен балл қою кестесі ұсынылған. Спецификация стандартталған және оны тоқсандық жиынтық бағалауды өткізуде басшылыққа алу міндеттелген.

БЖБ Қазақ тілі 2-сынып 3-тоқсан жауаптары

«Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау


 

Бөлімше

Оқылым


Жазылым


 

Оқу мақсаты

2.2.6.1 Мұғалімнің көмегімен белгілі бір тақырыпта


жазылған мәтіндердің ұқсастығы мен айырмашылығын (жанры/мәтін түрі) табу


2.4.2.1 Мұғалімнің көмегімен түбір мен қосымшаны


            ажырату


2.​3.​3.​1* Оқыған, тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша мұғалімнің көмегімен жоспар құру және тірек сөздерді пайдалана отырып, мазмұндама жазу


 

Бағалау критерийі

Білім алушы

·         Салыстыру арқылы мәтіндердің ұқсастығы мен айырмашылығын анықтайды


·         Сөздерді сөз құрамына талдайды


·         Тірек сөздердің көмегімен оқыған мәтіннің мазмұнын жазады


 

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу және түсіну


Қолдану


 

Орындау уақыты

20 минут


Тапсырма 

 

1.      Мәтіндерді оқы.  Оларды  түрі, жанры бойынша салыстырып, кестеге жаз.

 

1-мәтін

      Асанның анасышебер тігінші. Ол теріден ішіктер тігеді. Апасы Асанға қойдың терісінен жылы ішік тігіп берді. Асан қатты қуанды.


                          2-мәтін

      Ішік – қыста киетін жылы киім. Ішік суық күндері киіледі. Ішік киген адам суықта тоңбайды. Оның тысы қымбат матамен қапталады.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ұқсастығы

Айырмашылығы

 

 

 

 

2.  Берілген сөздерді сөз құрамына талда.

Тігінші


Матамен


 

 

 

 

 

 

 


3.  1-мәтінді қайталап оқы. Берілген тірек сөздерге сүйеніп, мәтіннің мазмұнын жаз.

 

Тірек сөздер: шебер, тігінші, жылы ішік, қойдың терісі, тігіп берді, қуанды.


 

______________________________________________________________________________


______________________________________________________________________________


 

 



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.