Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ 11-сынып Биология, 2-тоқсан ЖМБ жауаптар «Координация және реттелу»

БЖБ 11-сынып Биология, 2-тоқсан ЖМБ жауаптар «Координация және реттелу»

14 ноя 2024, 16:45
KAZ / Биология kaz
0
0

«Координация және реттелу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Биология 11-сынып 2-тоқсан 

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 11-сынып оқушыларына "Биология" пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) 11-сыныптың "Биология" пәні бойынша оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының негізінде дайындалған.
Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың Тапсырмаы мұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған Оқу мақсатына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған Бағалау критерийі мен дескрипторлары бар Тапсырма ұсынылған. Сондайақ, жинақта оқушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар Тапсырма ұсыныс түрінде берілген

БЖБ 11-сынып Биология, 2-тоқсан ЖМБ жауаптар «Координация және реттелу»

«Координация және реттелу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты 11.1.7.1 Биологиядағы басқару жүйесін сипаттау
11.1.7.2 Гормондардың әсер ету механизмін түсіндіру
11.1.7.3 Өсімдіктердің өсуіне стимуляторлардың (өсіргіш
заттар) әсер ету механизмін зерттеу
Бағалау критерийі  Биологиядағы басқару жүйесін сипаттайды
 Гормондардың әсер ету механизмін түсіндіреді
 Өсімдіктердің өсуіне стимуляторлардың (өсіргіш
заттар) әсер ету механизмін зерттейді
Ойлау дағдысы деңгейі Білу, түсіну
Қолдану
Орындау уақыты 20 мин
1. Биологиядағы басқару жүйесі «оң» және «теріс» кері байланыс механизмі бойынша
реттеледі.
(і) «оң» және «теріс» кері байланыс механизмі ұғымынга анықтама беріңіз, реттелудің екі
түріне мысал келтіріңіз.
Оң …………………………………………………………………………………………………
Теріс ……………………………………………………………………………………………
1……………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………….............
.............................................................................................................................................................
.....................................................................................................................................[2]
2……………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………….................
.............................................................................................................................................................
................................................................................................................................... [2]
2. Графикте адамның глюкоза ерітіндісін қабылдағанға дейінгі және қабылдағаннан кейінгі
қанның құрамындағы инсулин мен глюкоза мөлшерінің өзгерісі көрсетілген
Қанның құрамындағы глюкоза мөлшерінің қалай реттелетіндігін түсіндіріңіз.
………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………….. [1]



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.