Тіркелгі жасаңыз
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ 10-сынып Биология, 4-тоқсан ЖМБ жауаптар «Координация және реттеу көптүрлілігі»

БЖБ 10-сынып Биология, 4-тоқсан ЖМБ жауаптар «Координация және реттеу көптүрлілігі»

12 ноя 2024, 19:37
KAZ / Биология kaz
2
0

«Координация және реттеу көптүрлілігі» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Биология 10-сынып 4-тоқсан (жаратылыстану-математикалық бағыт)

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 10-сынып оқушыларына "Биология" пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) 10-сыныптың "Биология" пәні бойынша оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының негізінде дайындалған.
Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың Тапсырмаы мұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған Оқу мақсатына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған Бағалау критерийі мен дескрипторлары бар Тапсырма ұсынылған. Сондайақ, жинақта оқушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар Тапсырма ұсыныс түрінде берілген

БЖБ 10-сынып Биология, 4-тоқсан ЖМБ жауаптар «Координация және реттеу көптүрлілігі»

Координация және реттеу көптүрлілігі тарауына жиынтық бағалау
Оқыту мақсаттары 10.1.7.1 Миеленденген нейрон аксонында әрекет
потенциалының инициациясы мен трансмиссиясын
сипаттау және түсіндіру
10.1.7.2 Рефрактерлық кезең мен миелин қабығының
маңызын түсіндіру
10.1.7.3 Жұлын мен мидың құрылысы мен қызметтерін
оқып білу
10.1.7.4 Механорецепторлардың тітіркендіргіштің өзгерісіне
жауап беруін (Пачини денешігі) сипаттау
10.1.7.5 Холинергиялық синапстың құрылысы мен
қызметі арасындағы байланысты орнату
Бағалау критерий Білім алушы
 Миеленденген нейрон аксонында әрекет
потенциалының инициациясы мен трансмиссиясын
сипаттайды
 Рефрактерлық кезең мен миелин қабығының
маңызын сипаттайды
 Жұлын мен мидың құрылысы мен қызметтерін
сиапттайды
 Механорецепторлардың тітіркендіргіштің өзгерісіне
жауап беруін (Пачини денешігі) түсіндіреді
 Холинергиялық синапстың құрылысы мен қызметі
арасындағы байланысты түсіндіреді
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Жоғары деңгейлі дағдылар
Орындау уақыты 20 минут
Тапсырма
1. (a) Миеленденген нейрон аксонында әрекет потенциалының инициациясы мен
трансмиссиясының негізінде 1 - суретте калий және натрий иондарының жасуша
ішіне және жасуша сыртына қалай қозғалатындығын сипаттаңыз.
1 - суре



Cкaчaть документ
Құжаттың толық нұсқасы сайтта қол жетімді, кейін
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Мұғалімдерге арналған педагогикалық платформа

  • Әлеуметтік желілерде бөлісіңіз КТЖ БЖБ ТЖБ ҰМЖ

Педагогикалық шеберлік саласында өз құзыреттерін арттыруға дайын педагогтар үшін тамаша шешім. Біз КТЖ (күнтізбелік жоспарлар), БЖБ (бөлімге жиынтық бағалау), ТЖБ (тоқсанға жиынтық бағалау), оқу материалын бір жылға тақырыптық жоспарлауды, БЖБ сабақ жоспарларын, сондай-ақ бөлімдер мен тоқсандар бойынша жиынтық бағалауды қоса алғанда, әртүрлі білім беру материалдарына қол жеткізуді қамтамасыз етеміз. Осы ресурстардың барлығы сіздің жұмысыңыздың тиімділігін арттыруға және оқушылардың оқу сапасын жақсартуға көмектеседі.