Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ 10-сынып Биология, 4-тоқсан ЖМБ жауаптар «Координация және реттеу көптүрлілігі»

БЖБ 10-сынып Биология, 4-тоқсан ЖМБ жауаптар «Координация және реттеу көптүрлілігі»

12 ноя 2024, 19:37
KAZ / Биология kaz
0
0

«Координация және реттеу көптүрлілігі» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Биология 10-сынып 4-тоқсан (жаратылыстану-математикалық бағыт)

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 10-сынып оқушыларына "Биология" пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) 10-сыныптың "Биология" пәні бойынша оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының негізінде дайындалған.
Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың Тапсырмаы мұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған Оқу мақсатына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған Бағалау критерийі мен дескрипторлары бар Тапсырма ұсынылған. Сондайақ, жинақта оқушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар Тапсырма ұсыныс түрінде берілген

БЖБ 10-сынып Биология, 4-тоқсан ЖМБ жауаптар «Координация және реттеу көптүрлілігі»

Координация және реттеу көптүрлілігі тарауына жиынтық бағалау
Оқыту мақсаттары 10.1.7.1 Миеленденген нейрон аксонында әрекет
потенциалының инициациясы мен трансмиссиясын
сипаттау және түсіндіру
10.1.7.2 Рефрактерлық кезең мен миелин қабығының
маңызын түсіндіру
10.1.7.3 Жұлын мен мидың құрылысы мен қызметтерін
оқып білу
10.1.7.4 Механорецепторлардың тітіркендіргіштің өзгерісіне
жауап беруін (Пачини денешігі) сипаттау
10.1.7.5 Холинергиялық синапстың құрылысы мен
қызметі арасындағы байланысты орнату
Бағалау критерий Білім алушы
 Миеленденген нейрон аксонында әрекет
потенциалының инициациясы мен трансмиссиясын
сипаттайды
 Рефрактерлық кезең мен миелин қабығының
маңызын сипаттайды
 Жұлын мен мидың құрылысы мен қызметтерін
сиапттайды
 Механорецепторлардың тітіркендіргіштің өзгерісіне
жауап беруін (Пачини денешігі) түсіндіреді
 Холинергиялық синапстың құрылысы мен қызметі
арасындағы байланысты түсіндіреді
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Жоғары деңгейлі дағдылар
Орындау уақыты 20 минут
Тапсырма
1. (a) Миеленденген нейрон аксонында әрекет потенциалының инициациясы мен
трансмиссиясының негізінде 1 - суретте калий және натрий иондарының жасуша
ішіне және жасуша сыртына қалай қозғалатындығын сипаттаңыз.
1 - суре



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.