Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ Биология, 9-сынып 2-тоқсан жауаптар «Координация және регуляция»

БЖБ Биология, 9-сынып 2-тоқсан жауаптар «Координация және регуляция»

08 ноя 2024, 22:29
KAZ / Биология kaz
2
0

«Координация және регуляция» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Биология 9-сынып 2-тоқсан

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 9-сынып оқушыларына "Биология" пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) 9-сыныптың "Биология" пәні бойынша оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының негізінде дайындалған.
Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың Тапсырмаы мұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған Оқу мақсатына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған Бағалау критерийі мен дескрипторлары бар Тапсырма ұсынылған. Сондайақ, жинақта оқушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар Тапсырма ұсыныс түрінде берілген

БЖБ Биология, 9-сынып 2-тоқсан жауаптар «Координация және регуляция»

9.2 C «Координация және регуляция» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаттары 9.1.7.1 Жүйке ұлпасының құрылысы мен атқаратын
қызметі арасындағы байланысты қалыптастыру
9.1.7.3 Жүйке импульсінің туындауы мен өтуін сипаттау
9.1.7.5 Ағзаның ішкі ортасының тұрақтылығын сақтаугомеостаз механизмін түсіндіру
9.1.7.6 Өсімдіктердің өсуі мен дамуына әсер ететін
заттардың әрекетін талдау
Бағалау критерийлері Білім алушы:
 Жүйке ұлпасының құрылысы мен атқаратын
қызметі арасында байланыс орнатады
 Жүйке импульсінің туындауы мен өтуін
түсіндіреді
 Ағзаның ішкі ортасының тұрақтылығын сақтаугомеостаз механизмін түсіндіреді
 Өсімдіктердің өсуі мен дамуына әсер ететін
заттардың әрекетін талдайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 20 мин
Тапсырма
1. Сызбада жүйке ұлпасының құрылымдық және функционалдық бірлігі - нейрон
берілген.
(а) Сызбада А әрпімен таңбаланған құрылымды атаңыз.
_________________________________________________________________________
(b) Сызбадағы Е әрпімен таңбаланған құрылымның атқаратын қызметін сипаттаңыз.
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
(с) Нейронның атқаратын қызметі мен құрылысы арасындағы байланысты
сипаттаңыз.
______________________________________________



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.