Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ Биология, 8-сынып 3-тоқсан жауаптар «Координация және реттелу»

БЖБ Биология, 8-сынып 3-тоқсан жауаптар «Координация және реттелу»

07 ноя 2024, 21:12
KAZ / Биология kaz
1
0

«Координация және реттелу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Биология 8-сынып 3-тоқсан

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 8-сынып оқушыларына "Биология" пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) 8-сыныптың "Биология" пәні бойынша оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының негізінде дайындалған.
Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың Тапсырмаы мұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған Оқу мақсатына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған Бағалау критерийі мен дескрипторлары бар Тапсырма ұсынылған. Сондайақ, жинақта оқушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар Тапсырма ұсыныс түрінде берілген

БЖБ Биология, 8-сынып 3-тоқсан жауаптар «Координация және реттелу»

«Координация және реттелу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Бөлімше Көруді қабылдаудың ерекшеліктері және көру гигиенасы.
Дыбысты қабылдау ерекшеліктері және есту гигиенасы.
Эндокринді,экзокринді және аралас бездер.
бұзылуынан туындаған аурулар.
Жылықанды жануарлардың дене температураны
сақтаудағы терінің рөлі.
Оқу мақсаттары 8.1.7.1 көруді қабылдаудың ерекшеліктерін зерттеу және
көру гигиенасы ережесін сипаттау
8.1.7.2 дыбысты қабылдау ерекшеліктерін зерттеу және
есту гигиенасының ережелерін сипаттау
8.1.7.4 эндокринді, экзокринді және аралас бездердің
орналасқан жерлерін анықтау
8.1.7.6 эндокриндік бездер қызметінің бұзылуынан
туындаған ауруларды атау.
8.1.7.8 жылықанды жануарлардың дене температураны
сақтаудағы терінің рөлін сипаттау.
Бағалау критерийі Білім алушы
• Көруді қабылдаудың ерекшеліктерін зерттеу және
көру гигиенасы ережесін сипаттайды
• Дыбысты қабылдау ерекшеліктерін зерттеу және
есту гигиенасының ережелерін түсіндіреді
• Эндокринді, экзокринді және аралас бездердің
орналасқан жерлерін анықтайды
• Эндокриндік бездер қызметінің бұзылуынан
туындаған ауруларды анықтайды
• Жылықанды жануарлардың дене температураны
сақтаудағы терінің рөлін түсіндіреді
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 20 минут
Тапсырма
1. Cуретке назар аударыңыз.
(а) (і). №1,№5 сандары нені білдіреді, қызметтерін жазыңыз.
_____________________________________________________
_____________________________________________________
(ii). Көру анализаторының сызбанұсқасын сызып көрсетіңіз



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.