ТЖБ 11-сынып Геометрия 4-тоқсан (ЖМБ) жауаптар
«Геометрия» 11-сынып 4-тоқсандық жиынтық бағалау
(жаратылыстану-математика бағыты)
Тоқсандық жиынтық бағалау оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының мазмұнына сәйкес, оқушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларды анықтауға бағытталған. Тоқсандық жиынтық бағалау оқу жоспарындағы тоқсан ішінде меңгеруге тиісті оқу мақсаттарына жету деңгейін тексереді.
«Геометрия» пәні бойынша (Орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) негізгі орта білім беру бағдарламасы (5-11 сыныптар)
КТБ– көп таңдауы бар тапсырмалар;
ҚЖ– Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;
ТЖ– Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.
Берілгеннұсқакөптаңдауыбартапсырмаларды,қысқажәнетолықжауапты сұрақтарды қамтитын11тапсырмадан тұрады.
Көптаңдауы бар тапсырмаларға оқушылар ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрыс жауабын таңдау арқылы жауап береді.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға оқушылар есептелген мәні, сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда оқушыдан максималды балл жинау үшін тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі.
ТЖБ 11-сынып Геометрия 4-тоқсан (ЖМБ) жауаптар
Мысал үлгілері және балл қою кестеcі
«Геометрия» пәнінен 4-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
1. Конустың жасаушысы 6 см, осьтік қиманың төбесіндегі бұрыш 600
-қа тең. Конустың
көлемін табыңыз.
[4]
2. Дұрыс төртбұрышты пирамиданың бүйір қыры 4 м және ол пирамида биіктігімен 300
бұрыш жасайды. Пирамиданың көлемін табыңыз.
Сурет 1
[4]
3. Тік призманың бүйір қыры 10 см, ал көлемі 300 см3
. Призманың табаны – катеті 12 см
болатын тікбұрышты үшбұрыш. Призманың бүйір бетінің ауданын табыңыз.
[4]
5. Төмендегі суретте радиусы 9 см болатын цилиндр мен радиусы 9 см болатын жарты
сферадан жасалған контейнер көрсетілген. Цилиндрдің ұзындығы 18 см. Контейнер
горизонталь қалыпта жатыр және ол жартылай суға толған (Сурет 1).
Сурет 2
(a)Судың көлемін табыңыз.
[3]
(b)Контейнер жарты сфера астында болатындай етіп, тігінен қойылды (Сурет 2).
Судың биіктігін табыңыз.
Сурет 3
[3]
Cкaчaть документ