Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » ТЖБ 11-сынып Геометрия 3-тоқсан (ЖМБ) жауаптар

ТЖБ 11-сынып Геометрия 3-тоқсан (ЖМБ) жауаптар

14 ноя 2024, 12:30
KAZ / Алгебра геометрия kaz
0
0

«Геометрия» 11-сынып 3-тоқсандық жиынтық бағалау

(жаратылыстану-математика бағыты)

Тоқсандық жиынтық бағалау оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының мазмұнына сәйкес, оқушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларды анықтауға бағытталған. Тоқсандық жиынтық бағалау оқу жоспарындағы тоқсан ішінде меңгеруге тиісті оқу мақсаттарына жету деңгейін тексереді.

«Геометрия» пәні бойынша (Орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) негізгі орта білім беру бағдарламасы (5-11 сыныптар)

Тапсырма түрлері:
КТБ– көп таңдауы бар тапсырмалар;
ҚЖ– Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;
ТЖ– Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Берілгеннұсқакөптаңдауыбартапсырмаларды,қысқажәнетолықжауапты сұрақтарды қамтитын11тапсырмадан тұрады.
Көптаңдауы бар тапсырмаларға оқушылар ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрыс жауабын таңдау арқылы жауап береді.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға оқушылар есептелген мәні, сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда оқушыдан максималды балл жинау үшін тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі.
Оқушыныңматематикалық тәсілдерді таңдай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.

ТЖБ 11-сынып Геометрия 3-тоқсан (ЖМБ) жауаптар

Мысал үлгілері және балл қою кестеcі
«Геометрия» пәнінен 3-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
1. Суретте цилиндр пішіндес ыдысқа су құйылған. Цилиндрдің боялған бөлігі оған құйылған
судың деңгейін көрсетеді. Сол жақта цилиндрдің көлденең қимасы көрсетілген. Центрі О
нүктесінде және су шеңбер бойындағы А және B нүктесінің деңгейіне дейін жетеді.
∠𝐴𝑂𝐵 = 2200 цилиндр радиусы 9 см және жасаушысы 35 см.
(a) су тұрған бөліктің бүйір бетінің ауданын табыңыз.
[3]
(b) су тұрған бөліктің толық бетінің ауданын табыңыз.
[3]
2. Конустың табанының центрінен оның жасаушысына дейінгі қашықтық 2√3 см, ал
конустың биіктігі мен оның жасаушысы арасындағы бұрыш 60
0
. Табыңыз:
(a) конустың биіктігін;
[3]
(b) конустың бүйір бетінің ауданын.
[3]
3. Центрі О нүктесі болатын сфераның радиусы ON=6 см. Сфераның бойында жатқан
радиустың N ұшы арқылы оған 30
0
көлбей отыра жазықтық жүргізілген.
(a) Есептің шарты бойынша оның сызбасын кескіндеп салыңыз.
[1]
(b) Шардың алынған қимасының ауданын табыңыз.
[3]
4. 1-суретте табанының центрі С нүктесінде болатын конус көрсетілген.
(a) Конус жасаушысының ұзындығын табыңыз.
1-сурет
[1]



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.