Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » ТЖБ 11-сынып Химия 4-тоқсан (КГБ) жауаптар

ТЖБ 11-сынып Химия 4-тоқсан (КГБ) жауаптар

14 ноя 2024, 15:26
KAZ / Химия kaz
3
0

«Химия» 11 сынып 4-тоқсандық жиынтық бағалау

Тоқсандық жиынтық бағалау оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының мазмұнына сәйкес, оқушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларды анықтауға бағытталған. Тоқсандық жиынтық бағалау оқу жоспарындағы тоқсан ішінде меңгеруге тиісті оқу мақсаттарына жету деңгейін тексереді.

«Химия» пәні бойынша (Орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) негізгі орта білім беру бағдарламасы (11-11 сыныптар)

Тапсырма түрлері:
КТБ– көп таңдауы бар тапсырмалар;
ҚЖ– Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;
ТЖ– Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Берілгеннұсқакөптаңдауыбартапсырмаларды,қысқажәнетолықжауапты сұрақтарды қамтитын11тапсырмадан тұрады.
Көптаңдауы бар тапсырмаларға оқушылар ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрыс жауабын таңдау арқылы жауап береді.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға оқушылар есептелген мәні, сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда оқушыдан максималды балл жинау үшін тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі.
Оқушыныңматематикалық тәсілдерді таңдай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.

ТЖБ 11-сынып Химия 4-тоқсан (КГБ) жауаптар

Мысал үлгілері және балл қою кестеcі
«Химия» пәнінен 4-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
1. Аминдер - аммиак туындылары, олар органикалық негіздер болып табылады. Төменде
берілген қосылыстарды негіздік қасиеттері өсу ретімен орналастырыңыз:
Метиламин, аммиак, анилин, этиламин
[1]
2. Анилин органикалық синтезде бағалы заттардың бірі болып саналады. Өндірісте анилин
бензолдан екі сатыда алынады: бірінші сатыда нитробензол түзіледі, екінші сатыда
нитробензолды тотықсыздандыру арқылы анилин алады. Осы аталған екі сатыға сәйкес
келетін реакция теңдеулерін құрыңыз:
[1]
3. (a) Аминқышқылы сериннің екідайлы қасиет көрсету себебі, сериннің молекуласына
кіретін функционалды топтар .........................байланысты болады.
A. гидроксил және карбонил тобына
B. карбоксил және амин тобына
C. амин және карбонил тобына
D. гидроксил және амин тобына
[1]
(b) Төменде глициннің сулы ерітіндісінде түзілетін тепе –теңдіктің сызбанұсқасы
берілген.
Кестеден дұрыс тұжырым көрсетілген қатарды анықтаңыз:
А бөлігіндегі
аминқышқылдарында
рН мәнінің өзгерісі
В бөлігіндегі
аминқышқылдарында
рН мәнінің өзгерісі
С бөлігіндегі
аминқышқылдарында
рН мәнінің өзгерісі
А рН мәні жоғары рН мәні тұрақты рН мәні төмен
В. рН мәні тұрақты рН мәні жоғары рН мәні орташа
С. рН мәні тұрақты рН мәні тұрақты рН мәні тұрақты
D рН мәні жоғары рН мәні жоғары рН мәні жоғары
[1]



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.