Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ 10-сынып Физика, 1-тоқсан ЖМБ жауаптар «Статика», «Сақталу заңдары» және «Сұйықтар мен газдардың механикасы»

БЖБ 10-сынып Физика, 1-тоқсан ЖМБ жауаптар «Статика», «Сақталу заңдары» және «Сұйықтар мен газдардың механикасы»

12 ноя 2024, 16:17
KAZ / Физика kaz
1
0

«Статика», «Сақталу заңдары» және «Сұйықтар мен газдардың механикасы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

«Физика» 10-сынып 1-тоқсан

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 10-сынып білім алушыларына «Физика» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған.
Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға
мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныста бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген.
Әдістемелік ұсыныс мұғалімдерге, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған

БЖБ 10-сынып Физика, 1-тоқсан ЖМБ жауаптар «Статика», «Сақталу заңдары» және «Сұйықтар мен газдардың механикасы»

«Статика», «Сақталу заңдары» және «Сұйықтар мен газдардың механикасы» бөлімдері
бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаттары 10.1.3.2 Әртүрлі тепе-теңдікті түсіндіру кезінде себеп-салдар
байланысын орнату
10.1.4.1 Сақталу заңдарын сандық және эксперименттік
есептерді шығаруда қолдану
10.1.5.1 Сұйықтар мен газдардың ламинарлық және
турбуленттік ағыстарын сипаттау
10.1.5.2 Үзіліссіздік теңдеуі мен Бернулли теңдеуін
эксперименттік, сандық және сапалық есептерді
шығаруда қолдану
Бағалау критерийі Білім алушы
 Дененің тепе-теңдік шарттарын түсіндіреді және
моменттер ережесін қолданады
 Механикалық энергия мен импульстің сақталу
заңдарын қолданады
 Ламинарлық және турбуленттік ағыстарды
сипаттайды
 Бернулли теңдеуін сандық және сапалық есептер
шығаруда қолданады
Ойлау дағдыларының
деңгейлері
Қолдану
Орындау уақыты 25 минут
Тапсырмалар
1. PQ стержені вертикаль қабырғаға Р нүктесінде суретте көрсетілгендей бекітілген.
Стерженнің ұзындығы 1,60 м. P нүктесінен 0,64 м қашықтықта стерженьге ауырлық күші
әсер етеді. Стержень қабырғаға бекітілген QR сымының көмегімен горизонталь қалыпта
тепе-теңдікте орнатылған. Сымның керілу күші F = 44 Н горизонтпен 300
 бұрыш жасайды.
(a) Анықтаңыз:
(i) F күшінің вертикаль құраушысын;
(ii) F күшінің горизонталь құраушысын.
(b) Р нүктесіне қатысты моменттер ережесін пайдаланып,



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.