Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ 11-сынып Биология, 1-тоқсан ЖМБ жауаптар «Заттардың тасымалдануы»

БЖБ 11-сынып Биология, 1-тоқсан ЖМБ жауаптар «Заттардың тасымалдануы»

14 ноя 2024, 16:41
KAZ / Биология kaz
0
0

«Заттардың тасымалдануы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Биология 11-сынып 1-тоқсан 

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 11-сынып оқушыларына "Биология" пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) 11-сыныптың "Биология" пәні бойынша оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының негізінде дайындалған.
Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың Тапсырмаы мұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған Оқу мақсатына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған Бағалау критерийі мен дескрипторлары бар Тапсырма ұсынылған. Сондайақ, жинақта оқушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар Тапсырма ұсыныс түрінде берілген

БЖБ 11-сынып Биология, 1-тоқсан ЖМБ жауаптар «Заттардың тасымалдануы»

«Заттардың тасымалдануы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты 11.1.3.1 Ссімдіктердегі заттар транслокациясы механизмін
түсіндіру
11.1.3.2 Заттар тасымалданудың симпласттық,
апопласттық, вакуолярлық жолдарының мәнін түсіндіру
11.1.3.3 Жасуша мембранасы арқылы заттар тасымалының
әр түрлі типтерінің механизмдерін түсіндіру
11.1.3.4 Натрий-калий сорғысы мысалында белсенді
тасымалды түсіндіру
11.1.3.5 Мембраналық потенциалды сақтаудағы активті
тасымалдың маңызын анықтау
11.1.3.6 Түрлі концентрациялы тұз ерітінділеріндегі
жасушалардың су потенциалын зерттеу
Бағалау критерийі  Өсімдіктердегі заттар транслокациясы механизмін
түсіндіреді
 Заттар тасымалданудың симпласттық, апопласттық,
вакуолярлық жолдарының мәнін түсіндіреді
 Жасуша мембранасы арқылы заттар тасымалының
әр түрлі типтерінің механизмдерін түсіндіреді
 Натрий -калий сорғысы мысалында белсенді
тасымалды түсіндіреді
 Мембраналық потенциалды сақтаудағы активті
тасымалдың маңызын анықтайды
 Түрлі концентрациялы тұз ерітінділеріндегі
жаушалардың су потенциалын зерттейді
Ойлау дағдысы деңгейі Білу жне түсіну
Қолдану
Орындау уақыты 20 мин
1. Өсімдіктерде фотосинтез нәтижесінде түзілген көмірсулар флоэма арқылы
тасымалданады. Флоэма сүзгілі түтік пен серіктес жасушадан тұрады
Төмендегі суретте органикалық заттардың «Жаппай ағын» теориясына негізделген тасымал
түрі көрсетілген.



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.