Тіркелгі жасаңыз
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ 10-сынып Биология, 2-тоқсан ЖМБ жауаптар «Заттардың тасымалдануы»

БЖБ 10-сынып Биология, 2-тоқсан ЖМБ жауаптар «Заттардың тасымалдануы»

12 ноя 2024, 19:30
KAZ / Биология kaz
27
0

«Заттардың тасымалдануы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Биология 10-сынып 2-тоқсан (жаратылыстану-математикалық бағыт)

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 10-сынып оқушыларына "Биология" пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) 10-сыныптың "Биология" пәні бойынша оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының негізінде дайындалған.
Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың Тапсырмаы мұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған Оқу мақсатына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған Бағалау критерийі мен дескрипторлары бар Тапсырма ұсынылған. Сондайақ, жинақта оқушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар Тапсырма ұсыныс түрінде берілген

БЖБ 10-сынып Биология, 2-тоқсан ЖМБ жауаптар «Заттардың тасымалдануы»

Заттардың тасымалдануы тарауына жиынтық бағалау»
Оқыту мақсаттары 10.1.3.1.Эмбрион мен ересек ағзаның гемоглобині мен
миоглобині үшін оттектің диссоциациялануының
қисық сызығын түсіндіру
10.1.3.2 Беттік аудан мөлшерінің көлемге қатынасының
мәнін есептеу және олардың заттарды
тасымалдауға қатысты маңызын түсіндіру
10.1.3.3 Пассивті тасымалдау механизмін түсіндіру
Бағалау критерий Білім алушы
 Эмбрион мен ересек ағзаның гемоглобині мен
миоглобині үшін оттектің диссоциациялануының
қисық сызығын түсіндіреді
 Беттік аудан мөлшерінің көлемге қатынасының
мәнін есептеу және олардың заттарды тасымалдауға
қатысты маңызын түсіндіреді
 Пассивті тасымалдау механизмін түсіндіреді
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Жоғары деңгейлі дағдылар
Орындау уақыты 20 минут
Тапсырма
1. Гемоглобинді миоглобинмен салыстырғанда ерекшелендіретін (кем дегенде екі)
айырмашылықты анықтаңыз.
1 _______________________________________________________________________
2 _______________________________________________________________________
2. 1-суреттегі графикте берілген эмбрион мен ересек ағзаның гемоглобині мен
миоглобині үшін оттектің диссоциациялануының қисық сызығын түсіндіріңіз.
1-сурет



Cкaчaть документ
Құжаттың толық нұсқасы сайтта қол жетімді, кейін
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Мұғалімдерге арналған педагогикалық платформа

  • Әлеуметтік желілерде бөлісіңіз КТЖ БЖБ ТЖБ ҰМЖ

Педагогикалық шеберлік саласында өз құзыреттерін арттыруға дайын педагогтар үшін тамаша шешім. Біз КТЖ (күнтізбелік жоспарлар), БЖБ (бөлімге жиынтық бағалау), ТЖБ (тоқсанға жиынтық бағалау), оқу материалын бір жылға тақырыптық жоспарлауды, БЖБ сабақ жоспарларын, сондай-ақ бөлімдер мен тоқсандар бойынша жиынтық бағалауды қоса алғанда, әртүрлі білім беру материалдарына қол жеткізуді қамтамасыз етеміз. Осы ресурстардың барлығы сіздің жұмысыңыздың тиімділігін арттыруға және оқушылардың оқу сапасын жақсартуға көмектеседі.