Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » ТЖБ 11-сынып Физика 2-тоқсан (ЖМБ) жауаптар

ТЖБ 11-сынып Физика 2-тоқсан (ЖМБ) жауаптар

14 ноя 2024, 14:40
KAZ / Физика kaz
0
0

«Физика» 11 сынып 2-тоқсандық жиынтық бағалау

Тоқсандық жиынтық бағалау оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының мазмұнына сәйкес, оқушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларды анықтауға бағытталған. Тоқсандық жиынтық бағалау оқу жоспарындағы тоқсан ішінде меңгеруге тиісті оқу мақсаттарына жету деңгейін тексереді.

«Физика» пәні бойынша (Орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) негізгі орта білім беру бағдарламасы (10-11 сыныптар)

Тапсырма түрлері:
КТБ– көп таңдауы бар тапсырмалар;
ҚЖ– Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;
ТЖ– Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Берілгеннұсқакөптаңдауыбартапсырмаларды,қысқажәнетолықжауапты сұрақтарды қамтитын10тапсырмадан тұрады.
Көптаңдауы бар тапсырмаларға оқушылар ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрыс жауабын таңдау арқылы жауап береді.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға оқушылар есептелген мәні, сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда оқушыдан максималды балл жинау үшін тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі.
Оқушыныңматематикалық тәсілдерді таңдай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.

ТЖБ 11-сынып Физика 2-тоқсан (ЖМБ) жауаптар

Тапсырма үлгілері және балл қою кестесі
«Физика» пәнінен 2-тоқсанға арналған
жиынтық бағалаудың тапсырмалары
1. (а) Гитараның ұзындығы 1.2 м болатын керілген ішегінде үш негізгі жиіліктен тұратын
тұрғын толқын пайда болады. Толқын формасын салып көрсетіңіз.
[1]
(b) Тұрғын толқынның толқын ұзындығын анықтаңыз
[2]
2. Оқушы су бетіне екі тасты лақтырып, пайда болған толқындардың интерференциясын
бақылаған. Сонымен қатар ол интерференция нәтижесінде толқындар күшейген және
әлсіреген байқаған.
(а) фазалар айырымы арқылы байқалатын құбылысты сипаттаңыз
...........................................................................................................................................................
...........................................................................................................................................................
...........................................................................................................................................................
...........................................................................................................................................................
[1]
(b) максимум және минимум шарттары арқылы интерференцияның күшейетіндігін және
әлсірейтіндігін сипаттаңыз.
..........................................................................................................................................................
...........................................................................................................................................................
...........................................................................................................................................................
...........................................................................................................................................................
[2]
3. X және Y диаграммасы судың таралуын сипаттайды. Мұндағы қалың сызық арқылы кедергі,
ал жұқа сызық толқындық фронтты білдіреді.
Қай тұжырым дұрыс?
A. X және Y диаграммаларында дифракция бейнеленген.
B. X және Y диаграммаларында интерференция бейнеленген.
C. Тек X диаграммасында дифракция бейнеленген.
D. Тек Y диаграммасында интерференция бейнеленген.
[1]



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.