Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ 11-сынып Қазақ әдебиеті, 1-тоқсан ҚГБ жауаптар «Тарихтың шертіп пернесін»

БЖБ 11-сынып Қазақ әдебиеті, 1-тоқсан ҚГБ жауаптар «Тарихтың шертіп пернесін»

13 ноя 2024, 20:26
KAZ / Қазақ тілі және әдебиет
0
0

«Тарихтың шертіп пернесін» бөлім бойынша жиынтық бағалау

«Қазақ әдебиеті» 11-сынып 1-тоқсан

Әдістемелікұсыныстармұғалімге 11-сыныпоқушыларына«Қазақәдебиеті»пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар 11-сынып«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша ұзақ мерзімді оқу бағдарламасы негізінде дайындалған.
Бөлім/ортақтақырыпбойыншажиынтықбағалаудыңтапсырмаларымұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған.

БЖБ 11-сынып Қазақ әдебиеті, 1-тоқсан ҚГБ жауаптар «Тарихтың шертіп пернесін»

«Тарихтың шертіп пернесін» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
С. Сейфуллин «Сыр сандық» өлеңі, І. Есенберлин «Қаһар» романы
Оқу мақсаты 11.1.1.1
11.2.2.1
әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық
құрылысын талдау арқылы көтерілген ғаламдық
мәселелерді терең түсіну
автор бейнесінің шығарманың негізгі идеясымен
байланысын айқындау
Бағалау критерийі Білім алушы
 Шығарманың композициялық құрылымын талдайды
 Шығармадағы ғаламдық мәселелерді анықтайды
 Шы5арма идеяясы мен автордың бейнесіің өзара
байланысын табады
Ойлау дағдыларының Білу, түсіну
Қолдану
Орындау уақыты 15-20 минут
Тапсырма
1. І.Есенберлиннің «Қаһар» романының сюжеттік-композициялық құрылысын талдаңыз.
2. «Қыран қартайып өлмейді, қайғырып өледі, — дейтін еді ...» деген Бұқар жыраудың сөзі
қай оқиғаға қатысты айтылды? Себебін әлемде орын алып жатқан саяси мәселелер
тұрғысынан түсіндіріп жазыңыз.
________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
3. С. Сейфуллин «Сыр сандық» өлеңінің идеясын автор бейнесімен байланыстырып
талдаңыз.
1) Өлең арқылы ақынға қандай мінездеме беруге болады?
2) Оны қандай өлеңнің қандай жолдарынан аңғардыңыз? Мысал келтіріңіз.
3) Өлең идеясы мен ақынның азаматтық ұстанымын қалай байланыстыруға болады?
_________________________________________________________________________



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.