Тіркелгі жасаңыз
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ 11-сынып Қазақ әдебиеті, 1-тоқсан ҚГБ жауаптар «Тарихтың шертіп пернесін»

БЖБ 11-сынып Қазақ әдебиеті, 1-тоқсан ҚГБ жауаптар «Тарихтың шертіп пернесін»

13 ноя 2024, 20:26
KAZ / Қазақ тілі және әдебиет
5
0

«Тарихтың шертіп пернесін» бөлім бойынша жиынтық бағалау

«Қазақ әдебиеті» 11-сынып 1-тоқсан

Әдістемелікұсыныстармұғалімге 11-сыныпоқушыларына«Қазақәдебиеті»пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар 11-сынып«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша ұзақ мерзімді оқу бағдарламасы негізінде дайындалған.
Бөлім/ортақтақырыпбойыншажиынтықбағалаудыңтапсырмаларымұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған.

БЖБ 11-сынып Қазақ әдебиеті, 1-тоқсан ҚГБ жауаптар «Тарихтың шертіп пернесін»

«Тарихтың шертіп пернесін» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
С. Сейфуллин «Сыр сандық» өлеңі, І. Есенберлин «Қаһар» романы
Оқу мақсаты 11.1.1.1
11.2.2.1
әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық
құрылысын талдау арқылы көтерілген ғаламдық
мәселелерді терең түсіну
автор бейнесінің шығарманың негізгі идеясымен
байланысын айқындау
Бағалау критерийі Білім алушы
 Шығарманың композициялық құрылымын талдайды
 Шығармадағы ғаламдық мәселелерді анықтайды
 Шы5арма идеяясы мен автордың бейнесіің өзара
байланысын табады
Ойлау дағдыларының Білу, түсіну
Қолдану
Орындау уақыты 15-20 минут
Тапсырма
1. І.Есенберлиннің «Қаһар» романының сюжеттік-композициялық құрылысын талдаңыз.
2. «Қыран қартайып өлмейді, қайғырып өледі, — дейтін еді ...» деген Бұқар жыраудың сөзі
қай оқиғаға қатысты айтылды? Себебін әлемде орын алып жатқан саяси мәселелер
тұрғысынан түсіндіріп жазыңыз.
________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
3. С. Сейфуллин «Сыр сандық» өлеңінің идеясын автор бейнесімен байланыстырып
талдаңыз.
1) Өлең арқылы ақынға қандай мінездеме беруге болады?
2) Оны қандай өлеңнің қандай жолдарынан аңғардыңыз? Мысал келтіріңіз.
3) Өлең идеясы мен ақынның азаматтық ұстанымын қалай байланыстыруға болады?
_________________________________________________________________________



Cкaчaть документ
Құжаттың толық нұсқасы сайтта қол жетімді, кейін
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Мұғалімдерге арналған педагогикалық платформа

  • Әлеуметтік желілерде бөлісіңіз КТЖ БЖБ ТЖБ ҰМЖ

Педагогикалық шеберлік саласында өз құзыреттерін арттыруға дайын педагогтар үшін тамаша шешім. Біз КТЖ (күнтізбелік жоспарлар), БЖБ (бөлімге жиынтық бағалау), ТЖБ (тоқсанға жиынтық бағалау), оқу материалын бір жылға тақырыптық жоспарлауды, БЖБ сабақ жоспарларын, сондай-ақ бөлімдер мен тоқсандар бойынша жиынтық бағалауды қоса алғанда, әртүрлі білім беру материалдарына қол жеткізуді қамтамасыз етеміз. Осы ресурстардың барлығы сіздің жұмысыңыздың тиімділігін арттыруға және оқушылардың оқу сапасын жақсартуға көмектеседі.