Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » ТЖБ 11 сынып Қазақ әдебиеті 1-тоқсан КГБ жауаптар

ТЖБ 11 сынып Қазақ әдебиеті 1-тоқсан КГБ жауаптар

13 ноя 2024, 20:27
KAZ / Қазақ тілі және әдебиет
0
0

«Қазақ әдебиеті» 11 сынып 1-тоқсандық жиынтық бағалау

(қоғамдық-гуманитарлық бағыт)

Тоқсандық жиынтық бағалау оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының мазмұнына сәйкес, оқушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларды анықтауға бағытталған. Тоқсандық жиынтық бағалау оқу жоспарындағы тоқсан ішінде меңгеруге тиісті оқу мақсаттарына жету деңгейін тексереді.

«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша (Орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) негізгі орта білім беру бағдарламасы 11 сынып

Көп таңдауы бар сұрақтар
Қысқа жауапты қажет ететін ашық сұрақтар
Толық жауапты қажет ететін сұрақтар
Жиынтық бағалаудыңқұрылымы
Тоқсандық жиынтық бағалаудың нұсқасы 3 бөлімнен тұрады: бірінші бөлім -түсіну және жауап беру, екінші бөлім -анализ және интерпретация, үшіншісі-бағалау және салыстыруды тексеруге арналған.

ТЖБ 11 сынып Қазақ әдебиеті 1-тоқсан КГБ жауаптар

«Қазақ әдебиеті» пәнінен 1-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары
«Тарихтың шертіп пернесін» бөлімі
Шығармалар: С. Сейфуллин «Сыр сандық» өлеңі
І. Есенберлин «Қаһар» романы
А. Сүлейменов «Бесатар» повесі
1-БӨЛІМ
1. Тұжырымдарды композициялық құрылым ретімен орналастырыңыз
1) Ақ патша мен оның өкілдерінің қазақ батырларының хаттарын жауапсыз қалдыруы.
Қараөткел мен Жайық арасындағы ең үлкен ереуіл.
2) Қоқан хандығы мен Ресей империясының қазақ жерін өз иеліктеріне қосып алу
мақсатындағы жымысқы ойлары мен тартыстары. Ожардың опасыздығы.
3) Әбілғазы мен Таймасқа жорытқан Кенесарының түсі. Ұлы жүз бен қырғыз жерінде
Кенесарыға құрылған қақпан. Кекілітау бауырынан тапқан ажал.
4) Қасым төренің билікті Кенесарыға беруі.
5) Қасым төре, оның үлкен балалары Есенгелді мен Саржан шайқастары.
А) оқиғаның басталуы
В) оқиғаның байланысуы
С) оқиғаның шиеленісуі
D) оқиғаның шарықтау шегі
Е) оқиғаның шешімі
1) .... 2) .... 3) .... 4) .... 5) ....
[1]
2. «Қаһар» романынан алынған қай үзіндідегі мәселе ұлттық мүдде тұрғысынан
тұжырымдалған?
А) - Қазір жер қорғайтын заман емес, жан қорғайтын заман... Тағы құландай ру-ру боп
жалпақ даласында шұбырған қалың қазақ ту тігіп ел болудан қалған. Осыны неге
түсінбейсіңдер.
В) Ата-ананы таңдауға болмайды, туған халқыңды да таңдай алмайсың! Оны әлжуаз де,
тағы де, бірақ маңдайымызға жазылғаны сол халық, мен оны сен айт; қан әлжуаз
қалпында да жақсы көрем.
С) Дегеніме көнбесең, елді аттың бауырына, қамшының астына аламын. Кімде кім
айтқаныма көнбейді екен, Кенесарының жасыл туының астында жүргісі келмейді екен
– ол менің жауым.
D) Қасым төре біз секілді ақымақ емес еді. Арқа жерінде сегіз өкіріктің не үшін
құрылғанын бізден бұрын түсінді. Тоқа, Алтын, Алтай, Уақты ертіп патша құрығы
жетпейтін Бестаңбалы жеріне қарай көшті.
[1]
3. «...Қазығұрттың ақ майы кілкіген ақ қымызын таң асырып ішіп отырғанда ел басына
осыншалық апат төнер деп кім ойлаған? Апыр-ау, осы елдің түбіне көріп алам жетпеп пе
еді, бір Алланың өзі сақтар жетпеп пе еді; ауып келіп асыңды ішіп, табағыңды тепкен
жендеттің қымыз кекіріп тұрып маңдайыңнан шерткенде қол қусырғаның, қол қусыра
бергенің жетпеп пе еді? Нені көріп аласың сонда? Ел айбаты көп ердің іркес-тіркес
айдалып кеткенін бе?..» - деген сөз қай кейіпкерге ти



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.