Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ 11-сынып Қазақ әдебиеті, 1-тоқсан ҚГБ жауаптар «Тарихтың шертіп пернесін»

БЖБ 11-сынып Қазақ әдебиеті, 1-тоқсан ҚГБ жауаптар «Тарихтың шертіп пернесін»

13 ноя 2024, 20:26
KAZ / Қазақ тілі және әдебиет
1
0

«Тарихтың шертіп пернесін» бөлім бойынша жиынтық бағалау

«Қазақ әдебиеті» 11-сынып 1-тоқсан

Әдістемелікұсыныстармұғалімге 11-сыныпоқушыларына«Қазақәдебиеті»пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар 11-сынып«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша ұзақ мерзімді оқу бағдарламасы негізінде дайындалған.
Бөлім/ортақтақырыпбойыншажиынтықбағалаудыңтапсырмаларымұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған.

БЖБ 11-сынып Қазақ әдебиеті, 1-тоқсан ҚГБ жауаптар «Тарихтың шертіп пернесін»

«Тарихтың шертіп пернесін» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
А. Сүлейменов «Бесатар» повесі
Оқу мақсаты 11.3.1.1 шығарманы ғаламдық тақырыптармен салыстырып,
тарихи және көркемдік құндылығын бағалау
Бағалау критерийі Білім алушы
 Шығармадағы мәселені ғаламдық мәселелермен
салыстырады
 Шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын
бағалайды
Ойлау дағдыларының Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 15-20 минут
Тапсырма
1. Үзіндіде қандай мәселе көтерілген? Автор ойды астарлап жеткізуде қандай әдеби тәсілді
қолданған?
«...Жігітке нелер келіп, нелер кетпес... Күйген деген сөз боп па.?..Тандырдағы қойдың қиына
жауырынын төсегенді былай қойып, сендей асыл батырлар маздаған шоқты уыстап асап
жүр ғой, маздаған шоқты қос уыстап асап қоюға да мүмкін. Асап па ең?!. Асамасаң
асарсың. Нұрғазыны екі солдатқа сүйретіп апарып қызыл шоққа жыққан мен. Мен – Рекең
екеуміз. Қара ормандай сыңсып туған, сыңсып тұрған жұртпыз ғой: біз үшін бала зәру боп
па? Марқұм әкейдің жалғыз қалған бастасы, Рекең, баласы Нұрғазының оң қолын
шынтағынан қайырып алдық та, қойдың қиы жайнаған жер тандырға аттық та жібердік.
Біз үшін бала зәру, азамат зәру, жолдас зәру боп па – аттық та жібердік.
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
2. Шығармада көтерілген мәселені әлемде болып жатқан қандай мәселелермен
байланыстыруға болады?
А. Сүлейменов «Бесатар»
повесінің идеясы
Шығарманың көтерген
мәселесіне ұқсас қазіргі
таңда орын алып жатқан
оқиғалардан мысал
Неліктен дәл осы тақырыппен
байланыстырдыңыз?
3. Берілген үзінді арқылы шығарманың тарихи құндылығына баға беріңіз. Өз ойыңызды
дәлелдеп жазыңыз.
«...Крейгель: - Ну, Голоножкин, очередь твоя, отличись. Сәруарды ат.
Голоножкин: - Я не могу, Ваше благородие.
Крейгель: - Что не можешь?
Голоножкин: - Я живу на их земле...»
________________________________________________________________



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.