Тіркелгі жасаңыз
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ 10-сынып Қазақ әдебиеті, 2-тоқсан ҚГБ жауаптар «Прозадағы көркем ой» бөлімі Жүсіпбек Аймауытов «Ақбілек»»

БЖБ 10-сынып Қазақ әдебиеті, 2-тоқсан ҚГБ жауаптар «Прозадағы көркем ой» бөлімі Жүсіпбек Аймауытов «Ақбілек»»

11 ноя 2024, 15:57
KAZ / Қазақ тілі және әдебиет
36
0

«Прозадағы көркем ой» бөлімі Жүсіпбек Аймауытов «Ақбілек»» бөлім бойынша жиынтық бағалау

«Қазақ әдебиеті» 10-сынып 2-тоқсан

Әдістемелікұсыныстармұғалімге 10-сыныпоқушыларына«Қазақәдебиеті»пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар 10-сынып«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша ұзақ мерзімді оқу бағдарламасы негізінде дайындалған.
Бөлім/ортақтақырыпбойыншажиынтықбағалаудыңтапсырмаларымұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған.

БЖБ 10-сынып Қазақ әдебиеті, 2-тоқсан ҚГБ жауаптар «Прозадағы көркем ой» бөлімі Жүсіпбек Аймауытов «Ақбілек»»

«Прозадағы көркем ой» бөлімі Жүсіпбек Аймауытов «Ақбілек» романы бойынша
жиынтық бағалау
Оқу мақсаты 10.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін
жинақтау мен даралау
10.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді
ғаламдық тақырыптағы өзекті мәселелермен
байланыстыру
Бағалау критерийі Білім алушы
 Кейіпкердің бойында жинақталған дара
қасиеттерді анықтайды
 Көркем шығарма үзінділерін ғаламдық
тақырыппен байланыстырады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Орындау уақыты 20-25 минут
Тапсырма
1. «Ақбілек» шығармасындағы кейіпкерлерге мінездеме беріңіз. Кейіпкерлер бойындағы
ерекше қасиеттерді жинақтап, шығармадан мысал келтіріңіз.
Кейіпкерлер Мінездеме Ерекше қасиеті Шығармадан
үзінді
Ақбілек
Мұқаш
Ұрқия
2. ...«Мамырбайдың орыс талқылаған қызын қара!» деп, ақсақалды көзге шұқыған
тәрізденді. Енді Ақбілегі әкесіне масыл болды. Бала ұстаған емес, жұртқа тамашалауға
маймыл ұстап отырған кісі тәрізденді. Ақбілектің қырсығынан ақсақал масқара боп
абыройынан, адамдығынан айырылғандай болды. Міне, ақсақалдың баласына түзу қарай
алмай, қашқақтап жүргені сол еді. Қызғаныш, жиреніш, өкініш, аяныш, ыза, қорлық —
бәрі ұласып, оның тірі қалып, көзге күйік болғанына бармағын шайнап, зығырланар еді.
Бірақ өз қолын өзі кессін бе? Өз ішіне өзі пышақ ұрып, жарылып өлсін бе? У жеген
қасқырдай іші алау-жалау боп өртеніп, шықпаған сүлдесін сүйретіп жүр еді.
Үзіндіде автор қандай мәселені көтерген?
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
3. Автор ойын ғаламдық тақырыптармен байланыстырып, өз ойыңызды мысалдар келтіру
арқылы дәлелдеңіз.
________________________________________________________________________



Cкaчaть документ
Құжаттың толық нұсқасы сайтта қол жетімді, кейін
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Мұғалімдерге арналған педагогикалық платформа

  • Әлеуметтік желілерде бөлісіңіз КТЖ БЖБ ТЖБ ҰМЖ

Педагогикалық шеберлік саласында өз құзыреттерін арттыруға дайын педагогтар үшін тамаша шешім. Біз КТЖ (күнтізбелік жоспарлар), БЖБ (бөлімге жиынтық бағалау), ТЖБ (тоқсанға жиынтық бағалау), оқу материалын бір жылға тақырыптық жоспарлауды, БЖБ сабақ жоспарларын, сондай-ақ бөлімдер мен тоқсандар бойынша жиынтық бағалауды қоса алғанда, әртүрлі білім беру материалдарына қол жеткізуді қамтамасыз етеміз. Осы ресурстардың барлығы сіздің жұмысыңыздың тиімділігін арттыруға және оқушылардың оқу сапасын жақсартуға көмектеседі.