Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ 10-сынып Қазақ әдебиеті, 2-тоқсан ҚГБ жауаптар «Прозадағы көркем ой» бөлімі Жүсіпбек Аймауытов «Ақбілек»»

БЖБ 10-сынып Қазақ әдебиеті, 2-тоқсан ҚГБ жауаптар «Прозадағы көркем ой» бөлімі Жүсіпбек Аймауытов «Ақбілек»»

11 ноя 2024, 15:57
KAZ / Қазақ тілі және әдебиет
6
0

«Прозадағы көркем ой» бөлімі Жүсіпбек Аймауытов «Ақбілек»» бөлім бойынша жиынтық бағалау

«Қазақ әдебиеті» 10-сынып 2-тоқсан

Әдістемелікұсыныстармұғалімге 10-сыныпоқушыларына«Қазақәдебиеті»пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар 10-сынып«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша ұзақ мерзімді оқу бағдарламасы негізінде дайындалған.
Бөлім/ортақтақырыпбойыншажиынтықбағалаудыңтапсырмаларымұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған.

БЖБ 10-сынып Қазақ әдебиеті, 2-тоқсан ҚГБ жауаптар «Прозадағы көркем ой» бөлімі Жүсіпбек Аймауытов «Ақбілек»»

«Прозадағы көркем ой» бөлімі Жүсіпбек Аймауытов «Ақбілек» романы бойынша
жиынтық бағалау
Оқу мақсаты 10.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін
жинақтау мен даралау
10.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді
ғаламдық тақырыптағы өзекті мәселелермен
байланыстыру
Бағалау критерийі Білім алушы
 Кейіпкердің бойында жинақталған дара
қасиеттерді анықтайды
 Көркем шығарма үзінділерін ғаламдық
тақырыппен байланыстырады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Орындау уақыты 20-25 минут
Тапсырма
1. «Ақбілек» шығармасындағы кейіпкерлерге мінездеме беріңіз. Кейіпкерлер бойындағы
ерекше қасиеттерді жинақтап, шығармадан мысал келтіріңіз.
Кейіпкерлер Мінездеме Ерекше қасиеті Шығармадан
үзінді
Ақбілек
Мұқаш
Ұрқия
2. ...«Мамырбайдың орыс талқылаған қызын қара!» деп, ақсақалды көзге шұқыған
тәрізденді. Енді Ақбілегі әкесіне масыл болды. Бала ұстаған емес, жұртқа тамашалауға
маймыл ұстап отырған кісі тәрізденді. Ақбілектің қырсығынан ақсақал масқара боп
абыройынан, адамдығынан айырылғандай болды. Міне, ақсақалдың баласына түзу қарай
алмай, қашқақтап жүргені сол еді. Қызғаныш, жиреніш, өкініш, аяныш, ыза, қорлық —
бәрі ұласып, оның тірі қалып, көзге күйік болғанына бармағын шайнап, зығырланар еді.
Бірақ өз қолын өзі кессін бе? Өз ішіне өзі пышақ ұрып, жарылып өлсін бе? У жеген
қасқырдай іші алау-жалау боп өртеніп, шықпаған сүлдесін сүйретіп жүр еді.
Үзіндіде автор қандай мәселені көтерген?
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
3. Автор ойын ғаламдық тақырыптармен байланыстырып, өз ойыңызды мысалдар келтіру
арқылы дәлелдеңіз.
________________________________________________________________________



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.