Тіркелгі жасаңыз
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ 10-сынып Қазақ әдебиеті, 2-тоқсан ҚГБ жауаптар «Прозадағы көркем ой» бөлімі Ә.Кекілбаев «Аңыздың ақыры»»

БЖБ 10-сынып Қазақ әдебиеті, 2-тоқсан ҚГБ жауаптар «Прозадағы көркем ой» бөлімі Ә.Кекілбаев «Аңыздың ақыры»»

11 ноя 2024, 15:58
KAZ / Қазақ тілі және әдебиет
40
0

«Прозадағы көркем ой» бөлімі Ә.Кекілбаев «Аңыздың ақыры»» бөлім бойынша жиынтық бағалау

«Қазақ әдебиеті» 10-сынып 2-тоқсан

Әдістемелікұсыныстармұғалімге 10-сыныпоқушыларына«Қазақәдебиеті»пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар 10-сынып«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша ұзақ мерзімді оқу бағдарламасы негізінде дайындалған.
Бөлім/ортақтақырыпбойыншажиынтықбағалаудыңтапсырмаларымұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған.

БЖБ 10-сынып Қазақ әдебиеті, 2-тоқсан ҚГБ жауаптар «Прозадағы көркем ой» бөлімі Ә.Кекілбаев «Аңыздың ақыры»»

«Прозадағы көркем ой» бөлімі Ә.Кекілбаев «Аңыздың ақыры» повесі бойынша
жиынтық бағалау
Оқу мақсаты 10.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдар мен
айшықтау амалдарының қызметін талдау
10.3.1.1 шығарманы мазмұндас туындылардың
үлгілерімен салыстырып, тарихи және көркемдік
құндылығын бағалау
Бағалау критерийі Білім алушы
 Шығармадағы көркемдегіш құралдар мен айшықтау
амалдарының қызметін түсіндіреді
 Шығарманы басқа туындымен салыстырып, тарихи
және көркемдік құндылығына мысалдар келтіреді
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 20-25 минут
Тапсырма
1. ...Мұнара бұлар жақындаған сайын, биіктей берді. Күлім қағып тұрған өңі біртебірте сұстана түсті. Дәл іргесіне келгенде, зеңгір көкті төбесімен тіреп шалқалап
жатып алды. Әміршінің көкірегіндегі бір-бірімен итжығыс түсіп, арбасып жатқан әр
ұдай сезімдердің бәрі де жым болды. Көз алдында көк тіреп тұрып алған тәкаппар
мұнара көңіліндегі көп түйткілді қуып шықты. Көк мұнара көзіңді жіберер емес. Әмірші
тәкаппар сұлудың асқақ жүзіне телміре қараған бозбаладай тамсанып әлі тұр...
Үзіндідегі автор қолданған көркемдегіш құралдар мен сөз айшықтарын тауып, оқырманға
әсеріне талдау жасаңыз.
Көркемдегіш құралдар мен сөз
айшықтары
Оқырманға әсері
2. «Аңыздың ақыры» шығармасын мазмұндас шығармалармен салыстырыңыз.
Айырмашылығы мен ұқсастығына 1-2 мысал келтіріңіз.
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
3. «Аңыздың ақыры» шығармасының тарихи және көркемдік құндылығына мысалдар
келтіре отырып, баға беріңіз.
Шығарма Тарихи құндылығы Көркемдік құндылығы
Аңыздың ақыры



Cкaчaть документ
Құжаттың толық нұсқасы сайтта қол жетімді, кейін
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Мұғалімдерге арналған педагогикалық платформа

  • Әлеуметтік желілерде бөлісіңіз КТЖ БЖБ ТЖБ ҰМЖ

Педагогикалық шеберлік саласында өз құзыреттерін арттыруға дайын педагогтар үшін тамаша шешім. Біз КТЖ (күнтізбелік жоспарлар), БЖБ (бөлімге жиынтық бағалау), ТЖБ (тоқсанға жиынтық бағалау), оқу материалын бір жылға тақырыптық жоспарлауды, БЖБ сабақ жоспарларын, сондай-ақ бөлімдер мен тоқсандар бойынша жиынтық бағалауды қоса алғанда, әртүрлі білім беру материалдарына қол жеткізуді қамтамасыз етеміз. Осы ресурстардың барлығы сіздің жұмысыңыздың тиімділігін арттыруға және оқушылардың оқу сапасын жақсартуға көмектеседі.