Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ 10-сынып Қазақ әдебиеті, 2-тоқсан ҚГБ жауаптар «Прозадағы көркем ой» бөлімі Ә.Кекілбаев «Аңыздың ақыры»»

БЖБ 10-сынып Қазақ әдебиеті, 2-тоқсан ҚГБ жауаптар «Прозадағы көркем ой» бөлімі Ә.Кекілбаев «Аңыздың ақыры»»

11 ноя 2024, 15:58
KAZ / Қазақ тілі және әдебиет
2
0

«Прозадағы көркем ой» бөлімі Ә.Кекілбаев «Аңыздың ақыры»» бөлім бойынша жиынтық бағалау

«Қазақ әдебиеті» 10-сынып 2-тоқсан

Әдістемелікұсыныстармұғалімге 10-сыныпоқушыларына«Қазақәдебиеті»пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар 10-сынып«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша ұзақ мерзімді оқу бағдарламасы негізінде дайындалған.
Бөлім/ортақтақырыпбойыншажиынтықбағалаудыңтапсырмаларымұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған.

БЖБ 10-сынып Қазақ әдебиеті, 2-тоқсан ҚГБ жауаптар «Прозадағы көркем ой» бөлімі Ә.Кекілбаев «Аңыздың ақыры»»

«Прозадағы көркем ой» бөлімі Ә.Кекілбаев «Аңыздың ақыры» повесі бойынша
жиынтық бағалау
Оқу мақсаты 10.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдар мен
айшықтау амалдарының қызметін талдау
10.3.1.1 шығарманы мазмұндас туындылардың
үлгілерімен салыстырып, тарихи және көркемдік
құндылығын бағалау
Бағалау критерийі Білім алушы
 Шығармадағы көркемдегіш құралдар мен айшықтау
амалдарының қызметін түсіндіреді
 Шығарманы басқа туындымен салыстырып, тарихи
және көркемдік құндылығына мысалдар келтіреді
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 20-25 минут
Тапсырма
1. ...Мұнара бұлар жақындаған сайын, биіктей берді. Күлім қағып тұрған өңі біртебірте сұстана түсті. Дәл іргесіне келгенде, зеңгір көкті төбесімен тіреп шалқалап
жатып алды. Әміршінің көкірегіндегі бір-бірімен итжығыс түсіп, арбасып жатқан әр
ұдай сезімдердің бәрі де жым болды. Көз алдында көк тіреп тұрып алған тәкаппар
мұнара көңіліндегі көп түйткілді қуып шықты. Көк мұнара көзіңді жіберер емес. Әмірші
тәкаппар сұлудың асқақ жүзіне телміре қараған бозбаладай тамсанып әлі тұр...
Үзіндідегі автор қолданған көркемдегіш құралдар мен сөз айшықтарын тауып, оқырманға
әсеріне талдау жасаңыз.
Көркемдегіш құралдар мен сөз
айшықтары
Оқырманға әсері
2. «Аңыздың ақыры» шығармасын мазмұндас шығармалармен салыстырыңыз.
Айырмашылығы мен ұқсастығына 1-2 мысал келтіріңіз.
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
3. «Аңыздың ақыры» шығармасының тарихи және көркемдік құндылығына мысалдар
келтіре отырып, баға беріңіз.
Шығарма Тарихи құндылығы Көркемдік құндылығы
Аңыздың ақыры



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.