Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ 11-сынып Қазақ әдебиеті, 1-тоқсан ЖМБ жауаптар «Уақыт пен кеңістік»

БЖБ 11-сынып Қазақ әдебиеті, 1-тоқсан ЖМБ жауаптар «Уақыт пен кеңістік»

13 ноя 2024, 20:07
KAZ / Қазақ тілі және әдебиет
0
0

«Уақыт пен кеңістік» бөлім бойынша жиынтық бағалау

«Қазақ әдебиеті» 11-сынып 1-тоқсан

Әдістемелікұсыныстармұғалімге 11-сыныпоқушыларына«Қазақәдебиеті»пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар 11-сынып«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша ұзақ мерзімді оқу бағдарламасы негізінде дайындалған.
Бөлім/ортақтақырыпбойыншажиынтықбағалаудыңтапсырмаларымұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған.

БЖБ 11-сынып Қазақ әдебиеті, 1-тоқсан ЖМБ жауаптар «Уақыт пен кеңістік»

«Уақыт пен кеңістік» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Ж. Әбдірашев «Дала, сенің ұлыңмын» өлеңі
Оқу мақсаты 11.3.3.1 шығарманы көркемдік-эстетикалық құндылық
тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу
Бағалау критерийі Білім алушы
 Шығарманы көркемдік-эстетикалық құндылық
тұрғысынан талдайды
 Әдеби эссе жазады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 15-20 минут
Тапсырма
1. Берілген үзіндіде дыбыстық, сөздік және образдық құрылымды қамтитын қандай әдістер
қолданылған? Кестені толтырыңыз.
Туған дала, тыным алмас жастамын,
Тер төгуден, өртенуден қашпадым,
Шаршағанда шалғыныңды жастанып,
Шалқаласам шаңырағым аспаным.
Анау жақын, мынау алыс демеген,
Ақынмын ғой көкірегімде өр өлең,
Кернегенде кең дүние дүбірлі
Көз жіберем, көкжиегім керегем,
Туған дала, тоғысты да көп тілек,
Көңілімді орап алды отты леп,
Осы сенің тауыңа
Бір айналып кетсем бе екен...
Тұрсам ба екен көк тіреп
Күдіктенбей құдіретіме көр сеніп,
Мұнша неге шықтың деме белсеніп,
Осы қазір нуыңа бір айналып,
Кетсем бе екен
Тұрсам ба екен көк тіреп.
Туған дала, саған деген сезімім,
Сан кеудеге сіңіреді өз үнін,
Архивтерден атып тұрып сөз алған
Арманыңмын кешегіңнің көзімін.
Жанарымда желбіретіп туларды,
Артта қанша асу қалды, ну қалды,
Салтанатты мейрамдарда саптағы
Сеніміңмін, бүгініңмін думанды.
Дыбыстық көркемік (буын,
бунақ, ұйқас, ырғаққа
байланысты мысалдар)
Сөздік көркемдік (фигура,
троптарды қолдану)
Образ жасаудағы автордың
оралымдарына мысалдар



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.