Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ 10-сынып Қазақ әдебиеті, 4-тоқсан ҚГБ жауаптар «Заман, дәуір тұлғасы» бөлімі «Шахмардан Құсайыновтың «Томирис»»

БЖБ 10-сынып Қазақ әдебиеті, 4-тоқсан ҚГБ жауаптар «Заман, дәуір тұлғасы» бөлімі «Шахмардан Құсайыновтың «Томирис»»

11 ноя 2024, 16:03
KAZ / Қазақ тілі және әдебиет
0
0

«Заман, дәуір тұлғасы» бөлімі «Шахмардан Құсайыновтың «Томирис»» бөлім бойынша жиынтық бағалау

«Қазақ әдебиеті» 10-сынып 4-тоқсан

Әдістемелікұсыныстармұғалімге 10-сыныпоқушыларына«Қазақәдебиеті»пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар 10-сынып«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша ұзақ мерзімді оқу бағдарламасы негізінде дайындалған.
Бөлім/ортақтақырыпбойыншажиынтықбағалаудыңтапсырмаларымұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған.

БЖБ 10-сынып Қазақ әдебиеті, 4-тоқсан ҚГБ жауаптар «Заман, дәуір тұлғасы» бөлімі «Шахмардан Құсайыновтың «Томирис»»

«Заман, дәуір тұлғасы» бөлімі «Шахмардан Құсайыновтың «Томирис» драмасы,
Ш.Мұртазаның «Тәуекел той» әңгімесі бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты 10.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдар мен
айшықтау амалдарының қызметін талдау
10.3.1.1 шығарманы мазмұндас туындылардың
үлгілерімен салыстырып, тарихи және көркемдік
құндылығын бағалау
Бағалау критерийі Білім алушы
 Шығармадағы көркемдегіш құралдар мен айшықтау
амалдарының қызметін түсіндіреді
 Шығарманы басқа туындымен салыстырып, тарихи
және көркемдік құндылығына мысалдар келтіреді
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 20 минут
Тапсырма
1. «....Сидаң бойлы, сіріңке қоңыр реңді, бурыл шашты Керімқұл ақ костюм, ақ көйлек,
қара галстук тағып алып, егде тартқан жасына қарамай, ұшқыр аттай лыпылдап,
жайраңдап, құрметті меймандардың алдынан шығып, аймаласып, құшақтасып, құрмет
көрсетіп- ақ жүр. ...Кейбір сәті — өзен жағасында кәуап пісірген жерді торып, әркімнің
аузына жаутаң-жаутаң қарап, құйрығын бұлғаңдатып, көздері мөлие қалатын, өмірі
бүйірі томпаймайтын, сұрғылт сидаң қаншықты көзге елестеткендей…». Үзіндіде
қандай көркемдегіш құралдар кездеседі? Автор қандай мақсатта қолданғанын талдап
жазыңыз.
№ Көркемдегіш құралдар Автордың қолдану мақсаты
1
2
3
4
2. «Томирис» драмасын өзге мазмұндас (қазақ, әлем әдебиеті) шығармалармен
салыстырып, ұқсастығы мен айырмашылығына мысал келтіріңіз. Тарихи және көркемдік
құндылығына баға беріңіз.
_____________________________________________________________________________
_______________________________________________________



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.