БЖБ 10-сынып Қазақ әдебиеті, 4-тоқсан ҚГБ жауаптар «Заман, дәуір тұлғасы» бөлімі «Шахмардан Құсайыновтың «Томирис»»
«Заман, дәуір тұлғасы» бөлімі «Шахмардан Құсайыновтың «Томирис»» бөлім бойынша жиынтық бағалау
«Қазақ әдебиеті» 10-сынып 4-тоқсан
Әдістемелікұсыныстармұғалімге 10-сыныпоқушыларына«Қазақәдебиеті»пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар 10-сынып«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша ұзақ мерзімді оқу бағдарламасы негізінде дайындалған.
Бөлім/ортақтақырыпбойыншажиынтықбағалаудыңтапсырмаларымұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған.
БЖБ 10-сынып Қазақ әдебиеті, 4-тоқсан ҚГБ жауаптар «Заман, дәуір тұлғасы» бөлімі «Шахмардан Құсайыновтың «Томирис»»
«Заман, дәуір тұлғасы» бөлімі «Шахмардан Құсайыновтың «Томирис» драмасы,
Ш.Мұртазаның «Тәуекел той» әңгімесі бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты 10.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдар мен
айшықтау амалдарының қызметін талдау
10.3.1.1 шығарманы мазмұндас туындылардың
үлгілерімен салыстырып, тарихи және көркемдік
құндылығын бағалау
Бағалау критерийі Білім алушы
Шығармадағы көркемдегіш құралдар мен айшықтау
амалдарының қызметін түсіндіреді
Шығарманы басқа туындымен салыстырып, тарихи
және көркемдік құндылығына мысалдар келтіреді
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 20 минут
Тапсырма
1. «....Сидаң бойлы, сіріңке қоңыр реңді, бурыл шашты Керімқұл ақ костюм, ақ көйлек,
қара галстук тағып алып, егде тартқан жасына қарамай, ұшқыр аттай лыпылдап,
жайраңдап, құрметті меймандардың алдынан шығып, аймаласып, құшақтасып, құрмет
көрсетіп- ақ жүр. ...Кейбір сәті — өзен жағасында кәуап пісірген жерді торып, әркімнің
аузына жаутаң-жаутаң қарап, құйрығын бұлғаңдатып, көздері мөлие қалатын, өмірі
бүйірі томпаймайтын, сұрғылт сидаң қаншықты көзге елестеткендей…». Үзіндіде
қандай көркемдегіш құралдар кездеседі? Автор қандай мақсатта қолданғанын талдап
жазыңыз.
№ Көркемдегіш құралдар Автордың қолдану мақсаты
1
2
3
4
2. «Томирис» драмасын өзге мазмұндас (қазақ, әлем әдебиеті) шығармалармен
салыстырып, ұқсастығы мен айырмашылығына мысал келтіріңіз. Тарихи және көркемдік
құндылығына баға беріңіз.
_____________________________________________________________________________
_______________________________________________________
Cкaчaть документ