Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ 11-сынып Қазақ әдебиеті, 1-тоқсан ЖМБ жауаптар «Кеңістік пен уақыт»

БЖБ 11-сынып Қазақ әдебиеті, 1-тоқсан ЖМБ жауаптар «Кеңістік пен уақыт»

13 ноя 2024, 20:06
KAZ / Қазақ тілі және әдебиет
0
0

«Кеңістік пен уақыт» бөлім бойынша жиынтық бағалау

«Қазақ әдебиеті» 11-сынып 1-тоқсан

Әдістемелікұсыныстармұғалімге 11-сыныпоқушыларына«Қазақәдебиеті»пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар 11-сынып«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша ұзақ мерзімді оқу бағдарламасы негізінде дайындалған.
Бөлім/ортақтақырыпбойыншажиынтықбағалаудыңтапсырмаларымұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған.

БЖБ 11-сынып Қазақ әдебиеті, 1-тоқсан ЖМБ жауаптар «Кеңістік пен уақыт»

«Кеңістік пен уақыт» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
О. Бөкей «Атау кере» повесі
Оқу мақсаты 11.1.3.1
11.2.5.1
көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін
жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын
көрсету
әлем және қазақ әдебиетіндегі ортақ
құндылықтардың үндестігін талдау
Бағалау критерийі Білім алушы
 Шығармадағы кейіпкерлер жүйесін талдайды
 Кейіпкерлер бейнесі арқылы өмір шындығын
көрсетеді
 Шығармадан әлем және қазақ әдебиетіндегі ортақ
құндылықтарды анықтайды
 Ұқсастықтарына талдау жасайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 15-20 минут
Тапсырма
1. О. Бөкейдің «Атау кере» шығармасындағы кейіпкерлер жүйесіне талдау жасаңыз.
Кейіпкер Кейіпкер бойындағы қасиеттер
жиынтығы
Өмір шындығымен байланысы
Ерік
Таған
Айна
2. Нүрке апаның бойындағы дара қасиетті анықтаңыз. Кейіпкер бойындағы қасиеттің
өміршеңдігін талдаңыз.
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
3. Шығармада Тағанның табиғат туралы ойлары былайша беріледі: «... Табиғат
жаратқан алқам-салқам болмайды, ол - әмісе әдемі, әмісе сүйкімді, әрі шыншыл, әрі
ақылды, сондықтан да адамдар секілді қателеспейді. Табиғат – мәңгілік тірі, өтірік
айтпауды, алдап – арбамауды табиғатан үйрену керек, өйткені ОНЫҢ (табиғаттың)
жүрегі таза».
Бұл үзіндідегі құндылықты анықтап, әлем әдебиетіндегі шығармалармен (үзінділермен)
байланыстырыңыз. Үндестігіне талдау жасаңыз.
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
4. Шығарманың идеясына қатысты кездесетін тағы 2 құндылықты анықтаңыз, әлем
әдебиетімен үндестігін көрсетіңіз.
______________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.