Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » ТЖБ 10-сынып Биология 3-тоқсан ҚГБ жауаптар

ТЖБ 10-сынып Биология 3-тоқсан ҚГБ жауаптар

12 ноя 2024, 19:59
KAZ / Биология kaz
1
0

«Биология» 10 сынып 3-тоқсандық жиынтық бағалау

(жаратылыстану-математикалық бағыт)

Тоқсандық жиынтық бағалау оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының мазмұнына сәйкес, оқушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларды анықтауға бағытталған. Тоқсандық жиынтық бағалау оқу жоспарындағы тоқсан ішінде меңгеруге тиісті оқу мақсаттарына жету деңгейін тексереді.

«Биология» пәні бойынша (Орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) негізгі орта білім беру бағдарламасы (5-10 сыныптар)

Тапсырма түрлері:
КТБ– көп таңдауы бар тапсырмалар;
ҚЖ– Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;
ТЖ– Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Берілгеннұсқакөптаңдауыбартапсырмаларды,қысқажәнетолықжауапты сұрақтарды қамтитын10тапсырмадан тұрады.
Көптаңдауы бар тапсырмаларға оқушылар ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрыс жауабын таңдау арқылы жауап береді.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға оқушылар есептелген мәні, сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда оқушыдан максималды балл жинау үшін тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі.
Оқушыныңматематикалық тәсілдерді таңдай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.

ТЖБ 10-сынып Биология 3-тоқсан ҚГБ жауаптар

Тапсырма үлгілері және балл қою кестеcі
«Биология» пәнінен 3 – тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары
1. 1-суретте жануардың гаметогенез сызбасы берілген.
1-сурет
Анықтаңыз.
А) Гаметогенез түрі:
B) №2,3 санымен берілген үдерістің атауын атаңыз және сипаттама беріңіз.
[2]
2) Гаметогенездің биологиялық маңызын түсіндіріңіз.
[1]
3. Қай тізбекте «молекулалық - генетикалық теломеразды теория» мен «нейрогендік теория»
туралы тұжырымдама келтірілгенін анықтаңыз.
молекулалық - генетикалық
теломеразды теория
нейрогендік теория
А ДНҚ тізбегінің соңында арнайы бөлік
теломера бар және ол хромосоманың
бөлінуі кезінде қысқара бастайды
Жоғары жүйке жүйесінің
функционалдық жұмысының бұзылуы
В Ағза жасушасына таксондық
заттардың әсер етуінен кері үдерістер
туындап ағзаның қартаюына әкеледі.
ДНҚ тізбегінің соңында арнайы бөлік
теломера бар және ол хромосоманың
бөлінуі кезінде қысқара бастайды
C ДНҚ тізбегінің соңында арнайы бөлік
теломера бар және ол хромосоманың
бөлінуі кезінде қысқара бастайды
Ағза жасушасына таксондық заттардың
әсер етуінен кері үдерістер туындап
ағзаның қартаюына әкеледі.
D Жоғары жүйке жүйесінің
функционалдық жұмысының
бұзылуынан қартаю процесі жүреді.
Ағза жасушасына таксондық заттардың
әсер етуінен кері үдерістер туындап
ағзаның қартаюына әкеліп соғады.
[1]
4. Қояндардың аталық және аналығымен шағылыстырғаннан кейін дүниеге келген ұрпақтары ақ
түсті болып туылды. Уақыт өте келе кейбір қоянның балаларында қара түсті дақ пайда болды.
Бұдан қандай өзгергіштікті анықтауға болады? Сипаттаңыз.



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.