Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ 10-сынып Биология, 1-тоқсан ЖМБ жауаптар «Қоректену»

БЖБ 10-сынып Биология, 1-тоқсан ЖМБ жауаптар «Қоректену»

12 ноя 2024, 19:27
KAZ / Биология kaz
0
0

«Қоректену» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Биология 10-сынып 1-тоқсан (жаратылыстану-математикалық бағыт)

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 10-сынып оқушыларына "Биология" пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) 10-сыныптың "Биология" пәні бойынша оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының негізінде дайындалған.
Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың Тапсырмаы мұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған Оқу мақсатына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған Бағалау критерийі мен дескрипторлары бар Тапсырма ұсынылған. Сондайақ, жинақта оқушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар Тапсырма ұсыныс түрінде берілген

БЖБ 10-сынып Биология, 1-тоқсан ЖМБ жауаптар «Қоректену»

Қоректену тарауына жиынтық бағалау
Оқыту мақсаттары 10.1.2.1 Әр түрлі жағдайлардың (температура, pH, субстрат
пен ингибитор концентрациясы) ферменттер
белсенділігіне әсерін зерттеу
Бағалау критерий Білім алушы
 Әр түрлі жағдайларда (температура, pH, субстрат пен
ингибитор концентрациясының) фермент
белсенділігіне әсерін анықтайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Жоғары деңгейлі дағдылар
Орындау уақыты 20 минут
Тапсырма
1. Пепсин сүтқоретілердің асқазанында болатын фермент.
(а) Пепсин мысалында ферменттердің әсер ету механизмін түсіндіріңіз.
1-сурет
(і) 1-суретті пайдаланып А және В құрылымдарды атаңыз.
А _______________________
В _______________________
(іі) Пепсин ферментінің субстратын атаңыз.
2.Төмендегі 2-суретте субстрат концентрациясының артуы пепсин тәрізді ферментативті
реакция жылдамдығына қалай әсер ететіндігі көрсетілген.
2-сурет
(а) Cубстрат концентрациясы ферментативтік реакция жылдамдығына қалай әсер етеді?
Түсіндіріңіз.
(b) Пепстатин пепсин ферментінің бәсекелес ингибиторы болып табылады.
(c) (і) Ингибитор ұғымына анықтама беріңіз.
(іі) Жоғарыда берілген графикте ферментативті реакцияға ингибитор қосылған
жағдайда жылдамдық қалай өзгеретіндігін көрсететін қисық сызыңыз.
(ііі) Бәсекелес ингибитордың әсер ету механизмін түсіндіріңіз.



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.