Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ Жаратылыстану 6-сынып 3-тоқсан жауаптары «Тірі және өлі табтиғаттағы үдерістер» 

БЖБ Жаратылыстану 6-сынып 3-тоқсан жауаптары «Тірі және өлі табтиғаттағы үдерістер» 

30 окт 2024, 22:04
KAZ / Жаратылыстану kaz
0
0

«Тірі және өлі табтиғаттағы үдерістер» бөлім бойынша жиынтық бағалау

«Жаратылыстану» 6-сынып 3-тоқсан

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 6-сынып Білім алушыларына "Жаратылыстану" пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) 6-сыныптың "Жаратылыстану" пәні бойынша оқу бағдарламасы негізінде дайындалған. Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге Білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған Оқу мақсатына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта Білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген.

БЖБ Жаратылыстану 6-сынып 3-тоқсан жауаптары «Тірі және өлі табтиғаттағы үдерістер» 

6.3А «Тірі және өлі табтиғаттағы үдерістер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер
Оқу мақсаты 6.4.2.3 Ағзалардың қоректену типтерін ажырату
6.4.2.4 Толыққанды тамақтану рационын құру
6.4.2.6 Ағзалардағы қоректік заттардың тасымалдануын
модельдеу
6.4.2.8 Ағзадан бөлініп шығатын өнімдерді атау
Бағалау критерийі Білім алушы
• Ағзалардың қоректену типтерін анықтайды
• Tолыққанды тамақтану рационын анықтайды
• Ағзалардағы қоректік заттардың тасымалдануын модель
арқылы көрсетеді
• Өсімдік мүшелерінен бөлініп шығатын өнімдерді
атайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 20 минут
1.Aғзалардың қоректену типтерін анықтаңыз.
А B C
2. Толыққанды тамақтану рационын құруда нені ескеру қажет? Кем дегенде 2 пікір
келтіріңіз.
____________________________________
____________________________________
(b) Тамақтану пирамидасынан өзіңіздің тамақтану рационыңызға қандай тамақтарды 



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.