Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ Биология, 8-сынып 4-тоқсан жауаптар «Биосфера, экожүйе және популяция»

БЖБ Биология, 8-сынып 4-тоқсан жауаптар «Биосфера, экожүйе және популяция»

07 ноя 2024, 21:16
KAZ / Биология kaz
0
0

«Биосфера, экожүйе және популяция» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Биология 8-сынып 4-тоқсан

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 8-сынып оқушыларына "Биология" пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) 8-сыныптың "Биология" пәні бойынша оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының негізінде дайындалған.
Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың Тапсырмаы мұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған Оқу мақсатына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған Бағалау критерийі мен дескрипторлары бар Тапсырма ұсынылған. Сондайақ, жинақта оқушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар Тапсырма ұсыныс түрінде берілген

БЖБ Биология, 8-сынып 4-тоқсан жауаптар «Биосфера, экожүйе және популяция»

«Биосфера, экожүйе және популяция».«Адам қызметінің қоршаған ортаға әсері»
бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Бөлімше Экожүйелердің жалпы құрылымы.
Су және құрлық экожүйесі.
Популяцияның негізгі қасиеттері және құрылымдық ерекшеліктері.
Ағзалардың тіршілікке қабілеттілігінің әртүрлі тәсілдері.
Жыртқыш-құрбан қарым-қатынасы
Тірі ағзалардың өзара қарым-қатынас түрлері.
Тірі ағзалардың қоршаған ортаның өзгермелі жағдайларына
бейімделу механизмдері.
Дүниежүзілік Тұқым қорының маңызы.
Қазақстан аумағындағы экологиялық проблемалардың туындау
себептері мен оларды шешу жолдарын.
Оқу мақсаттары 8.3.1.1 экожүйелердің жалпы құрылымының сызбасын жасау;
8.3.1.2 су және құрлық экожүйелерін салыстыру
8.3.1.3 популяцияның негізгі қасиеттерін және құрылымдық
ерекшеліктерін сипаттау;
8.3.1.4 ағзалардың тіршілікке қабілеттілігінің әртүрлі тәсілдерін
зерттеу
8.3.1.5 жыртқыш-құрбан қарым-қатынасы мысалында популяция
санының өзгеру себептерін анықтау
8.3.1.6 тірі ағзалардың өзара қарым-қатынас түрлерін сипаттау;
8.3.1.7 тірі ағзалардың қоршаған ортаның өзгермелі жағдайларына
бейімделу механизмдерін түсіндіру
8.3.2.2 Дүниежүзілік Тұқым қорының маңызын бағалау
8.3.2.3 Қазақстан аумағындағы экологиялық проблемалардың
туындау себептері мен оларды шешу жолдарын түсіндіру
Бағалау критерийі Білім алушы
• Экожүйедегі заттар ағынының айналымына қатысатын
компонентті анықтайды
• Су және құрлық экожүйелерін салыстырады
• Популяцияның негізгі қасиеттерін және құрылымдық
ерекшеліктерін сипаттайды
• Ағзалардың тіршілікке қабілеттілігінің әртүрлі тәсілдерін
зерттейді
• Жыртқыш-құрбан қарым-қатынасы мысалында популяция
санының өзгеру себептерін анықтайды
• Тірі ағзалардың өзара қарым-қатынас түрлерін сипаттайды
• Тірі ағзалардың қоршаған ортаның өзгермелі жағдайларына
бейімделу механизмдерін түсіндіреді
• Дүниежүзілік Тұқым қорының маңызын бағалайды
• Қазақстан аумағындағы экологиялық проблемалардың
туындау себептері мен оларды шешу жолдарын түсіндіреді
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 25 минут



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.