Тіркелгі жасаңыз
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ 10-сынып Дүниежүзі тарихы, 2-тоқсан ЖМБ жауаптар «Этникалық және әлеуметтік процестер»

БЖБ 10-сынып Дүниежүзі тарихы, 2-тоқсан ЖМБ жауаптар «Этникалық және әлеуметтік процестер»

12 ноя 2024, 19:05
KAZ / Дүниежүзі тарихы kaz
23
0

«Этникалық және әлеуметтік процестер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

«Дүниежүзі тарихы» 10-сынып 2-тоқсан (жаратылыстану-математикалық бағыт)

Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 10-сынып білім алушыларына «Дүниежүзі тарихы» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, йымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар «Дүниежүзі тарихы» пәні бойынша оқу бағдарламасы негізінде дайындалған.
Бөлім бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушының тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар бөлім бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныстар түрінде берілген.

БЖБ 10-сынып Дүниежүзі тарихы, 2-тоқсан ЖМБ жауаптар «Этникалық және әлеуметтік процестер»

«Этникалық және әлеуметтік процестер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып Этносаралық қатынастар: проблемалары және қарамақайшылықтары. Әлемнің этникалық картасы: өткен
заманда және қазіргі уақытта. Қоғамның әлеуметтік
ұйымдасуының тарихи формалары
Оқу мақсаты 10.2.2.1 Тарихи оқиғаларды, процестер мен құбылыстарды
түсіндіру үшін «ұлтшылдық», «шовинизм», «нәсілдік
кемсітушілік» терминдерін қолдану
10.2.1.7 Жаһандану жағдайындағы этникалық және мәдени
әртүрлілікті сақтаудың маңыздылығын негіздеу
10.2.3.4 Қазіргі қоғамның әлеуметтік стратификациясын
зерттеу
Бағалау критерийі Білім алушы:
 «Ұлтшылдық», «шовинизм», «нәсілдік
кемсітушілік» терминдерін тарихи оқиғаларды,
процестер мен құбылыстарды түсіндіру үшін
қолданады
 Жаһандану жағдайында этникалық және мәдени
әртүрлілікті сақтаудың маңыздылығын көрсетеді
 Қазіргі қоғамның әлеуметтік стратификациясын
зерттейді
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 20 минут
Тапсырма
1. Кестеде берілген ақпараттардың «ақиқат» не «жалған» екендігін ажыратыңыз.
Ақпараттар Жалған Ақиқат
Қара нәсілділердің құқықтары үшін «нәсілдік кемсітушілік»
саясатқа қарсы күрескен әйгілі американ қайраткері –Адольф
Гитлер
Әлемді таза қанды арийлер нәсілі билеуі керек, өзгелер төмен
нәсілді адамдар олар немістерге қызмет ету үшін жаралған –
деп неміс ұлтшылдығын жолға қойған нацистік партияның
көсемі – Нелсон Мандела
Нәсілдік белгілеріне бола байырғы тұрғындарды арнайы
қамауда, оқшауландырып ұстау арқылы саяси, әлеуметтікэкономикалық және азаматтық құқықтарынан айыратын
нәсілдік кемсітушіліктің түрі – апартеид саясаты Оңтүстік
Африка Республикасында жүргізілді
2. «Жаһандану жағдайындағы этникалық және мәдени әртүрлілікті сақтау» тақырыбына
SWOT-талдау жасап, сұраққа жауап беріңіз.
S
күшті жақтары



Cкaчaть документ
Құжаттың толық нұсқасы сайтта қол жетімді, кейін
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Мұғалімдерге арналған педагогикалық платформа

  • Әлеуметтік желілерде бөлісіңіз КТЖ БЖБ ТЖБ ҰМЖ

Педагогикалық шеберлік саласында өз құзыреттерін арттыруға дайын педагогтар үшін тамаша шешім. Біз КТЖ (күнтізбелік жоспарлар), БЖБ (бөлімге жиынтық бағалау), ТЖБ (тоқсанға жиынтық бағалау), оқу материалын бір жылға тақырыптық жоспарлауды, БЖБ сабақ жоспарларын, сондай-ақ бөлімдер мен тоқсандар бойынша жиынтық бағалауды қоса алғанда, әртүрлі білім беру материалдарына қол жеткізуді қамтамасыз етеміз. Осы ресурстардың барлығы сіздің жұмысыңыздың тиімділігін арттыруға және оқушылардың оқу сапасын жақсартуға көмектеседі.