Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ Дүниежүзі тарихы, 9-сынып 1-тоқсан жауаптар «Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Ресей мен Азия елдері»

БЖБ Дүниежүзі тарихы, 9-сынып 1-тоқсан жауаптар «Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Ресей мен Азия елдері»

08 ноя 2024, 21:56
KAZ / Дүниежүзі тарихы kaz
1
0

«Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Ресей мен Азия елдері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

«Дүниежүзі тарихы» 9-сынып 1-тоқсан

Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 9-сынып білім алушыларына «Дүниежүзі тарихы» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, йымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар «Дүниежүзі тарихы» пәні бойынша оқу бағдарламасы негізінде дайындалған.
Бөлім бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушының тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар бөлім бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныстар түрінде берілген.


БЖБ Дүниежүзі тарихы, 9-сынып 1-тоқсан жауаптар «Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Ресей мен Азия елдері»

2-бөлім «Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Ресей мен Азия елдері» бөлімі бойынша
жиынтық бағалау
Тақырып 1917-1924 жылдарда Ресей қаншалықты өзгерді?
Неліктен Мұстафа Кемалді «Ататүрік» деп атады?
Оқу мақсаты 8.3.1.1 Қоғамдық-саяси ағымдардың (әлеуметтік либерализм,
консерватизм, марксизм, социал-демократия)
қоғамның өміріне ықпалын талдау
8.2.1.1 Тарихи кезеңдердің ерекшеліктерін салыстыру
арқылы мемлекет пен діннің өзара қатынасын
сипаттау
8.1.1.1 Тарихи оқиғаның нәтижелерін талдау арқылы
әлеуметтік құрылымның өзгеруіне Қазан төңкерісінің
әсерін сипаттау
Бағалау критерийі Білім алушы:
 Қоғамдағы саяси ағымдардың әсеріне баға береді
 Мемлекет мен діннің өзара қатынасын түсіндіреді
 Қазан төңкерісінен кейінгі әлеуметтік жағдайды
анықтайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 20 минут
Тапсырма
1. ХХ ғасырдың басындағы Ресейдегі қоғамдық-саяси жағдайды дәлел келтіріп сипаттаңыз.
Ресей патшалығы кезінде
Кеңес билігі кезінде
Не өзгеріссіз қалды?
2. Берілген дереккөздің негізінде Кеңес билігінің діни саясаты бойынша кестедегі сұрақтарға
жауап беріңіз.
Плакаттағы жазу Дін деген у. Балаларды қорға
Діни сасяаттың қоғамдағы көрінісі НЕ болды?
Атеистік саясат НЕ ҮШІН жүргізілді?



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.