Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ Қазақстан тарихы 9-сынып 3-тоқсан жауаптар «Қазақстан Ұлы Отан соғысынан кейінгі жылдарда (1946-1953 жылдар)»

БЖБ Қазақстан тарихы 9-сынып 3-тоқсан жауаптар «Қазақстан Ұлы Отан соғысынан кейінгі жылдарда (1946-1953 жылдар)»

08 ноя 2024, 22:17
KAZ / Қазақстан тарихы kaz
0
0

«Қазақстан Ұлы Отан соғысынан кейінгі жылдарда (1946-1953 жылдар)» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

«Қазақстан тарихы» 9-сынып 3-тоқсан

Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 9-сынып білім алушыларына «Қазақстан тарихы» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар «Қазақстан тарихы» пәні бойынша оқу бағдарламасы негізінде дайындалған.
Бөлім бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушының тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.

Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар бөлім бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныстар түрінде берілген.

БЖБ Қазақстан тарихы 9-сынып 3-тоқсан жауаптар «Қазақстан Ұлы Отан соғысынан кейінгі жылдарда (1946-1953 жылдар)»

«Қазақстан Ұлы Отан соғысынан кейінгі жылдарда (1946-1953 жылдар)» және
«Қазақстан Хрущевтық «жылымық» кезеңінде (1954-1964 жылдар)» бөлімдері
бойынша жиынтық бағалау
Тақырып Соғыстан кейінгі Қазақ КСР-нің әлеуметтік-экономикалық
дамуы. «Жылымық» кезеңіндегі Қазақстанның қоғамдықсаяси дамуы. Қазақстандағы әскери-өнеркәсіп кешені.
Сталиндік идеологияның Қазақстандағы қоғамдық-саяси
өмірге әсері. Тың игеру жылдарындағы Қазақстан
Оқу мақсаты 9.3.1.1 Қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерін түсіндіру
және өзіндік интерпретация жасау
9.1.1.1 Демографиялық өзгерістердің себеп-салдарлық
байланысын талдау арқылы дәйекті қорытынды жасау
9.4.2.1 Өнеркәсіптің ахуалын анықтап, қорытынды жасау
9.4.1.1 Кеңес үкіметі кезіндегі ауыл шаруашылығында орын
алған өзгерістерге баға беру
Бағалау критерийі Білім алушы:
 Қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерін түсіндіру
және өзіндік интерпретация жасайды
 Демографиялық өзгерістердің себеп-салдарлық
байланысын талдау арқылы дәйекті қорытынды
жасайды
 Өнеркәсіптің ахуалын анықтап, қорытынды жасайды
 Кеңес үкіметі кезіндегі ауыл шаруашылығында орын
алған өзгерістерге баға береді
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 20 минут
Тапсырма
1. Соғыстан кейінгі саяси өмір мен «жылымық» кезеңіндегі ерекшеліктерді түсіндіріңіз.
Соғыстан кейінгі саяси өмірдің ерекшеліктер
«Жылымық» кезеңіндегі ерекшеліктер
2. Қазақстандағы демографиялық өзгерістердің себеп-салдарын анықтап, қорытынды
жасаңыз.
Себептері салдары
Қорытынды
3. Өнеркәсіптің дамуының күшті, әлсіз жақтарын талдаңыз.
Күшті жақтары Әлсіз жақтары
Қорытынды



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.