Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ Дүниежүзі тарихы, 9-сынып 4-тоқсан жауаптар «ХХ ғасырдың екінші жартысындағы Еуропа елдерінің әлеуметтікэкономикалық дамуы»

БЖБ Дүниежүзі тарихы, 9-сынып 4-тоқсан жауаптар «ХХ ғасырдың екінші жартысындағы Еуропа елдерінің әлеуметтікэкономикалық дамуы»

08 ноя 2024, 22:06
KAZ / Дүниежүзі тарихы kaz
0
0

«ХХ ғасырдың екінші жартысындағы Еуропа елдерінің әлеуметтікэкономикалық дамуы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

«Дүниежүзі тарихы» 9-сынып 4-тоқсан

Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 9-сынып білім алушыларына «Дүниежүзі тарихы» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, йымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар «Дүниежүзі тарихы» пәні бойынша оқу бағдарламасы негізінде дайындалған.
Бөлім бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушының тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар бөлім бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныстар түрінде берілген.

БЖБ Дүниежүзі тарихы, 9-сынып 4-тоқсан жауаптар «ХХ ғасырдың екінші жартысындағы Еуропа елдерінің әлеуметтікэкономикалық дамуы»

7-бөлім «ХХ ғасырдың екінші жартысындағы Еуропа елдерінің әлеуметтікэкономикалық дамуы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып Неліктен Ұлыбританияда консерватизм жаңа консерватизммен
ауысты?
Социализмнің «шведтік моделінің» белгілері қандай?
Оқу мақсаты 9.1.2.2 Әлемнің жетекші және дамушы мемлекеттеріндегі
халықтың өмір сүру деңгейіне әсер ететін факторларды
анықтау
9.1.1.2. ХХ ғасырдың екінші жартысындағы әлемнің жетекші
елдеріндегі әлеуметтік дамудың ерекшеліктерін талдау
Бағалау критерийі Білім алушы
 Әлем елдеріндегі халықтың өмір сүру деңгейіне әсер
ететін факторларды анықтайды
 ХХ ғасырдың ІІ жартысындағы мемлекеттердің
әлеуметтік дамуын талдайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 20 минут
Тапсырма
1. ХХ ғасырдың ІІ жартысындағы Англия премьер-министрлерінің әлеуметтік
саясатының мәнін түсіндіріп, халықтың бүгінгі жағдайына баға беріңіз.
Англия премьерминистрлері
Әлеуметтік реформалары Англия халқының
бүгінгі жағдайы
Уинстон Черчилль
Гарольд Вильсон
2. ІІ дүниежүзілік соғыстан кейінгі Германия халқының әлеуметтік жағдайын
сипаттаңыз.
ГФР халқының әлеуметтік жағдайы
ГДР халқының әлеуметтік жағдайы
«Германдық ғажайыптың» әлеуметтік жағдайға
әсері
3. Социализмнің шведтік және кеңестік моделдерінің ұқсастығы мен айырмашылығын
түсіндіріңіз.
Шведтік моделдің ерекшелігі Ұқсастығы Кеңестік моделдің
ерекшелігі
4. «Шведтік модел әлеуметтік саланы дамытуға үлкен әсер тигізді» деген тұжырымға
қатысты пікіріңізді ПТМС формуласы арқылы білдіріңіз.
Позиция (мен ойлаймын ...)_____________________________________________________
Түсіндіру (себебі ...)___________________________________________________________
Мысал (мен дәлелдей аламын ...)________________________________________________
Салдары (қорытынды шығарамын ...)



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.