Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ Дүниежүзі тарихы, 9-сынып 4-тоқсан жауаптар «ХХ ғасырдың екінші жартысындағы Азия елдерінің даму ерекшеліктері»

БЖБ Дүниежүзі тарихы, 9-сынып 4-тоқсан жауаптар «ХХ ғасырдың екінші жартысындағы Азия елдерінің даму ерекшеліктері»

08 ноя 2024, 22:07
KAZ / Дүниежүзі тарихы kaz
0
0

«ХХ ғасырдың екінші жартысындағы Азия елдерінің даму ерекшеліктері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

«Дүниежүзі тарихы» 9-сынып 4-тоқсан

Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 9-сынып білім алушыларына «Дүниежүзі тарихы» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, йымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар «Дүниежүзі тарихы» пәні бойынша оқу бағдарламасы негізінде дайындалған.
Бөлім бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушының тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар бөлім бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныстар түрінде берілген.

БЖБ Дүниежүзі тарихы, 9-сынып 4-тоқсан жауаптар «ХХ ғасырдың екінші жартысындағы Азия елдерінің даму ерекшеліктері»

8-бөлім «ХХ ғасырдың екінші жартысындағы Азия елдерінің даму ерекшеліктері» және
9-бөлім «ХХ ғасырдың екінші жартысындағы - ХХI ғасырдың басындағы ғылым мен
мәдениеттің дамуы» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау
Тақырып «Азиялық серпіліс» неліктен мүмкін болды?
ХХ ғасыр және ХХІ ғасырдың бірінші жартысында ғылым,
білім және техника қалай дамыды?
ХХ ғасырда – ХХI ғасырдың бірінші жартысында мәдениет
саласы қалай өзгерді?
Оқу мақсаты 9.4.2.1 Экономикалық жүйелердің тиімділігін
интерпретациялау және негіздеу
9.1.2.3 Қоғамның тарихи даму бағытын үлгілей отыра,
жаһандану процесіне байланысты қазіргі әлемдегі
әлеуметтік өзгерістерді (еңбек миграциясы, әлеуметтік
интеграция) бақылау
9.2.4.3 Ғылыми жаңалықтардың (генетика, микробиология,
ақпараттық технологиялар, нано технологиялар,
ядролық физика) қоғам дамуына ықпалын талдау
9.2.2.2 ХХ ғасырдың екінші жартысы - ХХI ғасырдың
басындағы бұқаралық мәдениеттің қоғамның рухани
дамуына ықпалын бағалау
Бағалау критерийі Білім алушы
 Экономикалық жүйелердің тиімділігіне баға береді
 Жаһандану үдерісінің әлеуметтік салаға әсерін
зерттейді
 Ғылымның дамуының қоғамға әсерін бағалайды
 Бұқаралық мәдениеттің дамуының қоғамға әсерін
талдайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 20 минут
Тапсырма
1. Азия мемлекеттерінің экономикалық дамуының ерекшеліктерін талдап, баға беріңіз.
«Жапондық ғажайып» «Қытайлық ғажайып» «Кореялық ғажайып»
«Азиялық серпілістің» маңызына баға беріңіз
2. Берілген мәтінді пайдалана отырып, еңбек миграциясының себебі мен салдарын
талдаңыз.
Халықаралық жұмыс күші нарығы ұлттық шекарадан әртүрлі бағыттарға өтетін
адамдардың ағыны болып табылады. Халықаралық еңбек нарығы еңбек миграциясы түрінде
болады. 1995 жылдың басында әлемде 35 млн. астам еңбекші – мигранттар болды, ал 1960
жыл 3,2 млн. болған еді. 2010 жылы халықаралық мигранттар саны 214 млн. деп көрсетiлген.
Егер соңғы 20 жылдағы қарқынынан жаңылмаса, олардың саны 2050 жылға қарай 405
миллионға жететiн көрiнедi.
Әлемдік еңбек миграциясының себебі
Әлемдік еңбек миграциясының салдары



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.