Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » ТЖБ 10-сынып Информатика 1-тоқсан ЖМБ жауаптар

ТЖБ 10-сынып Информатика 1-тоқсан ЖМБ жауаптар

11 ноя 2024, 22:02
KAZ / Информатика kaz
1
0

Информатика 10-сынып 1-тоқсандық бойынша жиынтық бағалау

(жаратылыстану-математикалық бағыт)

Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты білім алушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.
Жиынтық бағалау күтілетін нәтижелер жетістігін және тоқсанға жоспарланған оқу мақсаттарына жеткендігін тексереді.Негізгі орта білім беру деңгейінің 5-10-сыныптарына арналған «Информатика» пәнінен үлгілік оқу бағдарламасы.

Тапсырма түрлері:

ҚЖ– Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;
ТЖ– Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.

Жиынтық бағалаудың құрылымы

  • Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әр түрлі тапсырмалар типтері пайдаланылды: қысқа/толық жауапты тапсырмалар.
  • Бұл нұсқада бірнеше жауаптан таңдауды қажет ететін, қысқа және толық жауапты қажет ететін 10 тапсырма бар.
  • Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмаларда оқушы жауапты сандық мән түрінде, сөз немесе қысқа сөйлем түрінде жазады.
  • Толық жауапты қажет ететін тапсырмаларда оқушы максималды балл жинау үшін тапсырмадағы тізбекті әрекеттерді орындай отырып, шешімін табады.
  • Оқушының таңдау және математикалық контекст тізбегіндегі математикалық тәсілдерді қолдана алу қабілеті бағаланады.
  • Тапсырмаларда бірнеше құрылымдық бөлімдер/сұрақтар болуы мүмкін.

ТЖБ 10-сынып Информатика 1-тоқсан ЖМБ жауаптар

Мысал үлгілері және балл қою кестесі
«Информатика» пәні бойынша
1-тоқсандағы жиынтық бағалау тапсырмалары
1. Берілген сипаттамаларға сәйкес келетін нысанды анықтаңыз. Жалауша белгісін
қойыңыз.
Сипаттама Торап Маршрутизатор Коммутатор
Басқа құрылғылармен
компьютерлік желінің бір бөлігі
ретінде жалғанған құрылғы
Компьютерлік желінің бір
сегменттегі бірнеше торабын
байланыстыруға арналған
құрылғы
Желінің түрлі сегменттері
арасында пакеттерді жібереді
[3]
2. Сөйлемді толықтырыңыз.
Компьютерлік желіге қосылуда әрбір құрылғыға жеке-дара _________________
меншіктеледі. Ол нүктелермен бөлінген мәні ____________ аралығындағы төрт
бөліктен тұрады.
[2]
3. IP-адреске мысал келтіріңіз. ___________________________________
[1]
4. Жеке виртуалды желіні (VPN) қолданудың екі мақсатын сипаттаңыз.
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
[2]
5. Келесі ұғымдарды деректерді қорғау мақсатында қалай қолдануға болатынын
анықтаңыз.
Пароль ___________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
Тіркеулік жазба ____________________________________________________________
__________________________________________________________________________
Аутентификация ___________________________________________________________
__________________________________________________________________________
Биометриялық аутентификация ______________________________________________
__________________________________________________________________________
[4]



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.