Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » ТЖБ Информатика 9-сынып 3-тоқсан жауаптар

ТЖБ Информатика 9-сынып 3-тоқсан жауаптар

08 ноя 2024, 21:04
KAZ / Информатика kaz
1
0

Информатика 9-сынып 3-тоқсандық бойынша жиынтық бағалау

Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты білім алушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.
Жиынтық бағалау күтілетін нәтижелер жетістігін және тоқсанға жоспарланған оқу мақсаттарына жеткендігін тексереді.Негізгі орта білім беру деңгейінің 5-9-сыныптарына арналған «Информатика» пәнінен үлгілік оқу бағдарламасы.

Тапсырма түрлері:

ҚЖ– Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;
ТЖ– Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.

Жиынтық бағалаудың құрылымы

  • Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әр түрлі тапсырмалар типтері пайдаланылды: қысқа/толық жауапты тапсырмалар.
  • Бұл нұсқада бірнеше жауаптан таңдауды қажет ететін, қысқа және толық жауапты қажет ететін 10 тапсырма бар.
  • Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмаларда оқушы жауапты сандық мән түрінде, сөз немесе қысқа сөйлем түрінде жазады.
  • Толық жауапты қажет ететін тапсырмаларда оқушы максималды балл жинау үшін тапсырмадағы тізбекті әрекеттерді орындай отырып, шешімін табады.
  • Оқушының таңдау және математикалық контекст тізбегіндегі математикалық тәсілдерді қолдана алу қабілеті бағаланады.
  • Тапсырмаларда бірнеше құрылымдық бөлімдер/сұрақтар болуы мүмкін.

ТЖБ Информатика 9-сынып 3-тоқсан жауаптар

Мысал үлгілері және балл қою кестесі
«Информатика» пәні бойынша 3-тоқсандағы жиынтық бағалау тапсырмалары
1. 1. «Массив» терминін сипаттаңыз.
…………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………
[1]
а) Кестеде Cars массив элементтерін көрсетілген.
0 1 2 3 4 5 6
Cars Car1 Car2 Car3 Car4 Car5 Car6 Car7
Car 5 мәні көрсетілген массивтің элементін көрсетіңіз.
……………………………………………………………………..…………………………………..
 [1]
2. Компьютерлік программаларды жазу кезінде массивтерді қолдану себебін түсіндіріңіз.
……………….…………………………………………………….…………………………………..
……………….……………………………………………………….……………………………..…
[2]
3. Сандардың тізімі белгілі. Осы тізімнен екі көрші элементтерден артығын анықтаңыз және
мұндай элементтердің санын шығарыңыз. Тізімдегі шеткі элементтер ешқашан ескерілмейді,
себебі олардың көршілері жеткіліксіз.
…………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………
[2]
4. Массив кездейсоқ сандардан тұрады. Жұп және тақ сандар санын анықтаңыз. Жұп сандар
мен тақ сандар санын есептеу үшін цикл программасының фрагментін жазыңыз.
[3]
5. Colors массивінде келесі мәндер сақталады ("Red", "Yellow", "Blue", " Purple").
a) Көпіршік (Bubble) әдісімен сұрыптауды орындаңыз, элементтердің тәртібі
өзгеретін әр кезеңдегі нәтижені көрсетіңіз. (Барлық жолдарды пайдалану міндетті емес)
Red Yellow Blue Purple
[2]
b) Программалық кодты пайдаланып, «Көпіршік» әдісі арқылы сұрыптау алгоритмін



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.