Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » ТЖБ Информатика 9-сынып 1-тоқсан жауаптар

ТЖБ Информатика 9-сынып 1-тоқсан жауаптар

08 ноя 2024, 21:01
KAZ / Информатика kaz
2
0

Информатика 9-сынып 1-тоқсандық бойынша жиынтық бағалау

Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты білім алушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.
Жиынтық бағалау күтілетін нәтижелер жетістігін және тоқсанға жоспарланған оқу мақсаттарына жеткендігін тексереді.Негізгі орта білім беру деңгейінің 5-9-сыныптарына арналған «Информатика» пәнінен үлгілік оқу бағдарламасы.

Тапсырма түрлері:

ҚЖ– Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;
ТЖ– Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.

Жиынтық бағалаудың құрылымы

  • Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әр түрлі тапсырмалар типтері пайдаланылды: қысқа/толық жауапты тапсырмалар.
  • Бұл нұсқада бірнеше жауаптан таңдауды қажет ететін, қысқа және толық жауапты қажет ететін 10 тапсырма бар.
  • Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмаларда оқушы жауапты сандық мән түрінде, сөз немесе қысқа сөйлем түрінде жазады.
  • Толық жауапты қажет ететін тапсырмаларда оқушы максималды балл жинау үшін тапсырмадағы тізбекті әрекеттерді орындай отырып, шешімін табады.
  • Оқушының таңдау және математикалық контекст тізбегіндегі математикалық тәсілдерді қолдана алу қабілеті бағаланады.
  • Тапсырмаларда бірнеше құрылымдық бөлімдер/сұрақтар болуы мүмкін.

ТЖБ Информатика 9-сынып 1-тоқсан жауаптар

Мысал үлгілері және балл қою кестесі
«Информатика» пәні бойынша 1-тоқсандағы жиынтық бағалау тапсырмалары
1. Ақпараттың қасиеттері мен сипаттамалары арасындағы сәйкестікті табыңыз.
Сипаттамалары Қасиеттері
1. Ақпарат шешім қабылдауға
жеткілікті
2. Ақпарат қазіргі уақытқа
маңызды
3. Ақпарат қолданушы білетін
тілде жазылған
4. Ақпарат сенімді көзден
алынған
a) Нақтылығы
b) Толықтығы
c) Түсініктік
d) Өзектілігі
[2]
2. Компьютерде жұмыс жасаудың адам ағзасына әсерін сипаттаңыз.
Омыртқаға әсері
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
[1]
Жүйке жүйесіне әсері
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
[1]
3. Бұлтты технологиялардың артықшылығын және кемшілігін «+» және «−» белгісі арқылы
белгілеңіз.
+/− Мүмкіндіктері
Тегін пайдалану
Ақпараттың қауіпсіз сақталуы
Интернет болғанда қолжетімділік
Шектеусіз ауқымдылық
[2]
4. Желілік этикет ережелері бойынша келесі сөйлемдерді толтырыңыз.
A. Сәуле әлеуметтік желіде профильдегі фотосуреттің орнына құрбысының
фотосуретін орналастырғысы келеді. Бұл әрекетті желіде жасауға болады ма?
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
[1]
B. Егер біреудің электрондық хатына жауап бергенде, хаттың тақырыбы өзгермесе,
этикет бойынша тақырып алдында не жазылады?
.................................................................................................



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.