Тіркелгі жасаңыз
Педагогическая копилка » KAZ » ТЖБ 10-сынып Алгебра 4-тоқсан ЖМБ жауаптар

ТЖБ 10-сынып Алгебра 4-тоқсан ЖМБ жауаптар

11 ноя 2024, 18:14
KAZ / Алгебра геометрия kaz
3
0

Алгебра 10 сынып 4-тоқсандық жиынтық бағалау

(жаратылыстану-математика бағыты)

Тоқсандық жиынтық бағалау оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының мазмұнына сәйкес, оқушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларды анықтауға бағытталған. Тоқсандық жиынтық бағалау оқу жоспарындағы тоқсан ішінде меңгеруге тиісті оқу мақсаттарына жету деңгейін тексереді.«Алгебра» пәні бойынша (Орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) негізгі орта білім беру бағдарламасы 10 сыныптар

Тапсырма түрлері:
КТБ -көп таңдауы бар тапсырмалар;
ҚЖ –қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;
ТЖтолық жауапты қажет ететін тапсырмалар.
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Берілген нұсқа көп жауапты тест сұрақтары және қысқа/толық жауапты қажет ететін сұрақтарды қамтитын 9 тапсырмадан тұрады.
Тест тапсырмаларынан білім алушыұсынылған жауап нұсқаларыныңдұрыс бір жауабын таңдайды.
Білім алушықысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға сөз немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін сұрақтарға толық жауап беруі қажет.
Білім алушының географиялық біліміне талдау жасай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөлімдерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.

ТЖБ 10-сынып Алгебра 4-тоқсан ЖМБ жауаптар

Тапсырмалар және балл қою кестеcі үлгілері
4-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
1. Төмендегі шамалардың қайсысы дискретті болатынын анықтаңыз:
А) аккумулятордың тығыздығы;
B) жүгіру барысында адамның салмаға;
C) ойындағы ұпайлар саны;
D) бір тәуліктегі уақыт аралығы.
[1]
2.
11; 11
интервалында анықталған
y  f x
функциясының туындысы график түрінде
берілген.
Функцияның өсу аралықтарын анықтаңыз.
[2]
3. X дискретті кездейсоқ шаманың математикалық күтімі
MX   2,5
, ал Y дискретті
кездейсоқ шаманың математикалық күтімі
MY  3.
Есептеңіз:
M2X   MX  Y.
[2]
4.
a) 𝑓(𝑥) = 2𝑥
3 − 5𝑥
2 − 4𝑥 + 2 функциясы берілген.
f x
табыңыз.
[2]
b) Функцияның ойыс-дөңес аралықтарын анықтаңыз.
[4]
5. Төменде оқушының математикадан бақылау жұмысында жіберген қателер саны X
кездейсоқ шамасының ықтималдық үлестірімі кесте түрінде берілген:



Cкaчaть документ
Құжаттың толық нұсқасы сайтта қол жетімді, кейін
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Мұғалімдерге арналған педагогикалық платформа

  • Әлеуметтік желілерде бөлісіңіз КТЖ БЖБ ТЖБ ҰМЖ

Педагогикалық шеберлік саласында өз құзыреттерін арттыруға дайын педагогтар үшін тамаша шешім. Біз КТЖ (күнтізбелік жоспарлар), БЖБ (бөлімге жиынтық бағалау), ТЖБ (тоқсанға жиынтық бағалау), оқу материалын бір жылға тақырыптық жоспарлауды, БЖБ сабақ жоспарларын, сондай-ақ бөлімдер мен тоқсандар бойынша жиынтық бағалауды қоса алғанда, әртүрлі білім беру материалдарына қол жеткізуді қамтамасыз етеміз. Осы ресурстардың барлығы сіздің жұмысыңыздың тиімділігін арттыруға және оқушылардың оқу сапасын жақсартуға көмектеседі.