Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » ТЖБ 10-сынып Алгебра 2-тоқсан ЖМБ жауаптар

ТЖБ 10-сынып Алгебра 2-тоқсан ЖМБ жауаптар

11 ноя 2024, 18:08
KAZ / Алгебра геометрия kaz
1
0

Алгебра 10 сынып 2-тоқсандық жиынтық бағалау

(жаратылыстану-математика бағыты)

Тоқсандық жиынтық бағалау оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының мазмұнына сәйкес, оқушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларды анықтауға бағытталған. Тоқсандық жиынтық бағалау оқу жоспарындағы тоқсан ішінде меңгеруге тиісті оқу мақсаттарына жету деңгейін тексереді.«Алгебра» пәні бойынша (Орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) негізгі орта білім беру бағдарламасы 10 сыныптар

Тапсырма түрлері:
КТБ -көп таңдауы бар тапсырмалар;
ҚЖ –қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;
ТЖтолық жауапты қажет ететін тапсырмалар.
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Берілген нұсқа көп жауапты тест сұрақтары және қысқа/толық жауапты қажет ететін сұрақтарды қамтитын 9 тапсырмадан тұрады.
Тест тапсырмаларынан білім алушыұсынылған жауап нұсқаларыныңдұрыс бір жауабын таңдайды.
Білім алушықысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға сөз немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін сұрақтарға толық жауап беруі қажет.
Білім алушының географиялық біліміне талдау жасай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөлімдерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.

ТЖБ 10-сынып Алгебра 2-тоқсан ЖМБ жауаптар

Тапсырмалар және балл қою кестеcі үлгілері
2-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
1.
n  5,
3
1
p 
үшін Бернулли формуласының көмегімен
Pk  3
мәнін есептеңіз.
[2]
2. Сыныптағы 5 қыз және 6 ұл арасынан 5 оқушыдан тұратын оқу комитеті мүшелерін
таңдайды.
a) Комитет мүшелерін неше тәсілмен таңдауға болады?
[2]
b) Комитетте ұлдар саны үшеуден кем емес болатындай етіп таңдаудың неше тәсілі
бар?
[3]
с) (a) және (b) пункттерін пайдалана отырып, комитетте ұлдар санының үшеуден кем
болуының ықтималдылығын табыңыз.
[1]
3.
a)
2cos 2x 1 0
теңдеуінің шешімдері неліктен табылатындығын түсіндіріңіз
[1]
b) теңдеуді шешіңіз:
2cos 2x 1 0
[2]
c)
x x
4 4
cos
2
1
sin  
теңдеуін
2
1
cos 2x   түрінде жазуға болатынын көрсетіңіз
[4]
d) Алдыңғы әрекеттерді ескере отырып,
x x
4 4
cos
2
1
sin  
теңдеуінің
0  х  
кесіндісіне тиісті түбірлерін табыңыз.
[2]
4. Теңсіздікті шешіңіз:
4 3 0
2
tg x  tgx  
[4]
5. Үш оқушы бір-бірінен тәуелсіз есепті шығарады. Бірінші оқушы жағдайлардың 10%-да
қателеседі, екінші оқушы 15%-да қателеседі, ал үшінші оқушы жағдайлардың 80%-да
есепті дұрыс шығарады.
Табыңыз:
a) есеп шығару барысында тура бір оқушының қателесуінің ықтималдығын;
[2]
b) кем дегенде бір оқушының есепті дұрыс шығаруының ықтималдығын.
[2]



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.