ТЖБ 10-сынып Алгебра 2-тоқсан ЖМБ жауаптар
Алгебра 10 сынып 2-тоқсандық жиынтық бағалау
(жаратылыстану-математика бағыты)
Тоқсандық жиынтық бағалау оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының мазмұнына сәйкес, оқушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларды анықтауға бағытталған. Тоқсандық жиынтық бағалау оқу жоспарындағы тоқсан ішінде меңгеруге тиісті оқу мақсаттарына жету деңгейін тексереді.«Алгебра» пәні бойынша (Орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) негізгі орта білім беру бағдарламасы 10 сыныптар
КТБ -көп таңдауы бар тапсырмалар;
ҚЖ –қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;
Тест тапсырмаларынан білім алушыұсынылған жауап нұсқаларыныңдұрыс бір жауабын таңдайды.
Білім алушықысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға сөз немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөлімдерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.
ТЖБ 10-сынып Алгебра 2-тоқсан ЖМБ жауаптар
Тапсырмалар және балл қою кестеcі үлгілері
2-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
1.
n 5,
3
1
p
үшін Бернулли формуласының көмегімен
Pk 3
мәнін есептеңіз.
[2]
2. Сыныптағы 5 қыз және 6 ұл арасынан 5 оқушыдан тұратын оқу комитеті мүшелерін
таңдайды.
a) Комитет мүшелерін неше тәсілмен таңдауға болады?
[2]
b) Комитетте ұлдар саны үшеуден кем емес болатындай етіп таңдаудың неше тәсілі
бар?
[3]
с) (a) және (b) пункттерін пайдалана отырып, комитетте ұлдар санының үшеуден кем
болуының ықтималдылығын табыңыз.
[1]
3.
a)
2cos 2x 1 0
теңдеуінің шешімдері неліктен табылатындығын түсіндіріңіз
[1]
b) теңдеуді шешіңіз:
2cos 2x 1 0
[2]
c)
x x
4 4
cos
2
1
sin
теңдеуін
2
1
cos 2x түрінде жазуға болатынын көрсетіңіз
[4]
d) Алдыңғы әрекеттерді ескере отырып,
x x
4 4
cos
2
1
sin
теңдеуінің
0 х
кесіндісіне тиісті түбірлерін табыңыз.
[2]
4. Теңсіздікті шешіңіз:
4 3 0
2
tg x tgx
[4]
5. Үш оқушы бір-бірінен тәуелсіз есепті шығарады. Бірінші оқушы жағдайлардың 10%-да
қателеседі, екінші оқушы 15%-да қателеседі, ал үшінші оқушы жағдайлардың 80%-да
есепті дұрыс шығарады.
Табыңыз:
a) есеп шығару барысында тура бір оқушының қателесуінің ықтималдығын;
[2]
b) кем дегенде бір оқушының есепті дұрыс шығаруының ықтималдығын.
[2]
Cкaчaть документ