Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » ТЖБ «Алгебра» 9-сынып 4-тоқсан жауаптар

ТЖБ «Алгебра» 9-сынып 4-тоқсан жауаптар

07 ноя 2024, 21:41
KAZ / Алгебра геометрия kaz
0
0

Алгебра 9 сынып 4-тоқсандық жиынтық бағалау

Тоқсандық жиынтық бағалау оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының мазмұнына сәйкес, оқушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларды анықтауға бағытталған. Тоқсандық жиынтық бағалау оқу жоспарындағы тоқсан ішінде меңгеруге тиісті оқу мақсаттарына жету деңгейін тексереді.«Алгебра» пәні бойынша (Орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) негізгі орта білім беру бағдарламасы (5-9 сыныптар)

Тапсырма түрлері:
КТБ -көп таңдауы бар тапсырмалар;
ҚЖ –қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;
ТЖтолық жауапты қажет ететін тапсырмалар.
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Берілген нұсқа көп жауапты тест сұрақтары және қысқа/толық жауапты қажет ететін сұрақтарды қамтитын 9 тапсырмадан тұрады.
Тест тапсырмаларынан білім алушыұсынылған жауап нұсқаларыныңдұрыс бір жауабын таңдайды.
Білім алушықысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға сөз немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін сұрақтарға толық жауап беруі қажет.
Білім алушының географиялық біліміне талдау жасай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөлімдерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.

ТЖБ «Алгебра» 9-сынып 4-тоқсан жауаптар

Тапсырма үлгілері және балл қою кестеcі
4-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
1. Барабан 8 тең секторға бөлінген. Әр секторда 1, 2, 3 және 4 сандары жазылған.
а) Барабанды айналдырғанда болуы мүмкін барлық элементар оқиғалар тізімін
жазыңыз.
b) Барабанды айналдырғанда тақ санның түсуіне қолайлы элементар оқиғалар саны
неге тең?
[2]
2. Себетте 10 ақ, 7 қызыл және 3 көк шар жатыр. Кездейсоқ таңдалып алынған 1 шардың:
а) қызыл болу;
b) ақ болмауының ықтималдығын табыңыз.
[2]
3. Қорапта 20 қызыл, сары және көк шарлар бар. Кездейсоқ таңдалып алынған шардың
сары болу ықтималдығы 0,1 болса, төмендегі кестені толтырыңыз:
Шар түсі Қызыл Сары Көк
Шар саны 12 6
Ықтималдығы 0,1
[3]
4. Қала тұрғындары арасынан кездейсоқ таңдалынған отбасында микротолқынды пештің
болу ықтималдығы 0,742.
a) Осы қаланың 500 отбасында орташа есеппен қанша микротолқынды пеш бар?
[1]
b) Егер сұралғандардың 1113-інде микротолқынды пеш бар деп есептелсе, онда қанша
отбасынан сауалнама алынған?
[2]
5. Ауа райының салдарынан телефон сымының 30 м мен 70 м аралығында ақау пайда
болды. Бұл ақаудың 45 м мен 50 м арасында болу ықтималдығы неге тең?
[2]
6. Есептеңіз:
0 0 0 0
sin32 cos 28 sin17 cos13 .
[4]
7. Тепе-теңдікті дәлелдеңіз:
cos( )
2
(cos cos ) (sin sin ) 4sin 2 2 2 

       .
[4]



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.