Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » ТЖБ 10-сынып Алгебра 4-тоқсан ҚГБ жауаптар

ТЖБ 10-сынып Алгебра 4-тоқсан ҚГБ жауаптар

11 ноя 2024, 21:36
KAZ / Алгебра геометрия kaz
0
0

Алгебра 10 сынып 4-тоқсандық жиынтық бағалау

(жаратылыстану-математика бағыты)

Тоқсандық жиынтық бағалау оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының мазмұнына сәйкес, оқушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларды анықтауға бағытталған. Тоқсандық жиынтық бағалау оқу жоспарындағы тоқсан ішінде меңгеруге тиісті оқу мақсаттарына жету деңгейін тексереді.«Алгебра» пәні бойынша (Орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) негізгі орта білім беру бағдарламасы 10 сыныптар

Тапсырма түрлері:
КТБ -көп таңдауы бар тапсырмалар;
ҚЖ –қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;
ТЖтолық жауапты қажет ететін тапсырмалар.
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Берілген нұсқа көп жауапты тест сұрақтары және қысқа/толық жауапты қажет ететін сұрақтарды қамтитын 9 тапсырмадан тұрады.
Тест тапсырмаларынан білім алушыұсынылған жауап нұсқаларыныңдұрыс бір жауабын таңдайды.
Білім алушықысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға сөз немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін сұрақтарға толық жауап беруі қажет.
Білім алушының географиялық біліміне талдау жасай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөлімдерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.

ТЖБ 10-сынып Алгебра 4-тоқсан ҚГБ жауаптар

Тапсырмалар және балл қою кестеcі үлгілері
4-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
1. Төмендегі шамалардың қайсысы дискретті болатынын анықтаңыз:
А) аккумулятордың тығыздығы;
B) жүгіру барысында адамның салмаға;
C) ойындағы ұпайлар саны;
D) бір тәуліктегі уақыт аралығы.
[1]
2. X кездейсоқ шаманың ықтималдықтарының үлестірім кестесі берілген:
Х - 1 1 2 5 10
Р (Х = х) a 0,1 0,2 0,4 2a
Табыңыз:
a) a-ның мәнін;
[2]
b) М(Х );
[2]
c) Х кездейсоқ шаманың дисперсиясын және стандартты ауытқуды.
(Жауабын жүздік үлеске дейінгі дәлдікпен жуықтаңыз).
[4]
3. Х кездейсоқ шамасы 15 және 12 мәндерін қабылдайды. Математикалық күтімнің 14 екені
белгілі. Х кездейсоқ шамасының үлестірім заңдылығын құрыңыз.
[4]
4. Асылбек мектептің футбол құрамасының үздік ойыншыларының бірі. Х – кездейсоқ
шамасы соғылған голдардың саны ретінде анықталады. Бүгінгі ойында оның гол соғу
ықтималдығы төмендегі кестеде берілген.
Х 0 1 2 3
P(X=x) 0,25 0,35 0,25 0,15
а) X кездейсоқ шамасының дисперсиясын есептеңіз.
[5]
b) Осы құрамада ойнайтын басқа ойыншы Айбектің бүгінгі ойында салатын голдар
санының математикалық күтімі 1,3, ал дисперсиясы 0,92. Нәтижелерінің
шашыраңқылығы азырақ ойыншының есімін қанатша (

) белгісімен белгілеңіз.
Асылбек
Айбек
Жауабыңызды түсіндіріңіз.
________________________________________________________________________________
[2



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.