Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ 10-сынып Алгебра, 2-тоқсан ЖМБ жауаптар «Тригонометриялық теңдеулер»

БЖБ 10-сынып Алгебра, 2-тоқсан ЖМБ жауаптар «Тригонометриялық теңдеулер»

11 ноя 2024, 18:06
KAZ / Алгебра геометрия kaz
0
0

«Тригонометриялық теңдеулер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Алгебра 10-сынып 2-тоқсан (жаратылыстану-математика бағыты)

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 10-сынып білім алушыларына «Алгебра және анализ бастамалары» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Бөлім бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету
деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныста бөлім бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген. Әдістемелік ұсыныс мұғалімдерге, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.

БЖБ 10-сынып Алгебра, 2-тоқсан ЖМБ жауаптар «Тригонометриялық теңдеулер»

«Тригонометриялық теңдеулер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып Қарапайым тригонометриялық теңдеулер
Тригонометриялық теңдеулер және олардың жүйелерін
шешу әдістері
Оқу мақсаты 10.2.3.8 Қарапайым тригонометриялық теңдеулерді шеше
алу
10.2.3.9 Тригонометриялық теңдеулерді көбейткіштерге
жіктеу арқылы шешу
10.2.3.10 Квадрат теңдеуге келтірілетін тригонометриялық
теңдеулерді шеше алу
10.2.3.11 Тригонометриялық теңдеулерді тригонометриялық
өрнектерді түрлендіру формулаларын қолдану
арқылы шеше алу
10.2.3.12 Біртекті тригонометриялық теңдеулерді шеше алу
Бағалау критерийі Білім алушы:
 Қарапайым тригонометриялық теңдеуді шешеді
 Негізгі тригонометриялық тепе-теңдікті қолданып,
тригонометриялық теңдеуді түрлендіреді
 Тригонометриялық теңдеуді квадрат теңдеуге
келтіріп шешеді
 Тригонометриялық теңдеуді көбейткіштерге жіктеу
арқылы шешеді
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 25 минут
Тапсырма
1.
а) 𝑡𝑔 𝑥 = −1 болатындай, −𝜋 < 𝑥 ≤ 𝜋 аралығынан х-тің екі мәнін табыңыз.
b) sin(𝑥 + 600
) = 1 теңдеуінің (0
0
; 1800
) аралығынан шешімін табыңыз.
2.
а) 5 sin 𝑥 − 𝑐𝑜𝑠2𝑥 + 2𝑠𝑖𝑛2𝑥 = 1 теңдеуінің 3𝑠𝑖𝑛2𝑥 + 5𝑠𝑖𝑛𝑥 − 2 = 0 түрінде жазыла
алатындығын көрсетіңіз.
b) 5 sin 𝑥 − 𝑐𝑜𝑠2𝑥 + 2𝑠𝑖𝑛2𝑥 = 1 теңдеуін шешіңіз.
3. 3𝑐𝑜𝑠2𝑥 + 3𝑠𝑖𝑛𝑥𝑐𝑜𝑠𝑥 = 0 теңдеуін шешіңіз. 



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.