Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ Математика 6-сынып 4-тоқсан жауаптары «Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер және олардың жүйелері»

БЖБ Математика 6-сынып 4-тоқсан жауаптары «Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер және олардың жүйелері»

30 окт 2024, 21:08
KAZ / Алгебра геометрия kaz
1
0

«Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер және олардың жүйелері» бөлім бойынша жиынтық бағалау

«Математика» 6 сынып 4-тоқсан

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 6-сынып білім алушыларына «Математика» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Бөлім бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныста бөлім бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийі мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген.

БЖБ Математика 6-сынып 4-тоқсан жауаптары «Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер және олардың жүйелері»

«Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер және олардың жүйелері»
бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйелері
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін қосу
тәсілімен және алмастыру тәсілімен шешу
Мәтінді есептерді екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер
жүйелері арқылы шығару
Оқу мақсаты 6.2.2.18 екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесінің
шешімі реттелген сандар жұбы болатынын түсіну
6.2.2.19 теңдеулер жүйелесін алмастыру тәсілі және қосу
тәсілі арқылы шешу
6.2.1.13 сандармен байланысты есептер шығаруда ab��� =
10a + b, �
abc ���� = 100a + 10b + c жазуларын қолдану
6.5.1.7 мәтінді есептерді сызықтық теңдеулер жүйелерін
құру арқылы шешу
Бағалау критерийі Білім алушы
• Екі айнымалысы бар теңдеудің шешімін анықтайды
• Теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешеді
• Теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілімен шешеді
• Сызықтық теңдеулер жүйесін құру арқылы мәтінді
есепті шешеді
Ойлау дағдыларыңың
деңгейі
Білу және түсіну
Қолдану
Жоғарғы деңгей дағдылары
Орындау уақыты 25 минут
Тапсырма
1. Берілген (8; 1,4), (0; –3), (12; 4), (–10; –2,6) нүктелерінің қайсысы 1,5х – 5у +2,5= 0,5
теңдеуінің шешімі болады?
[3]
2. Теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешіңіз:



+ =
+ =
4 18.
7 5 12,
х у
х у
[4]
3. Теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілімен шешіңіз:



+ =
+ =
9 15 16.
2 11,
х у
х у
[4]
4. Екітаңбалы санның цифрларының қосындысы 12-ге тең. Берілген екітаңбалы санның
соңына 0-ді тіркеп жазсақ, алғашқы саннан 837-ге артық болады. Екітаңбалы санды
табыңыз.
[4]




Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.