Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ Математика 6-сынып 3-тоқсан жауаптары «Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу»

БЖБ Математика 6-сынып 3-тоқсан жауаптары «Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу»

30 окт 2024, 21:01
KAZ / Алгебра геометрия kaz
0
0

«Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу» бөлім бойынша жиынтық бағалау

«Математика» 6 сынып 3-тоқсан

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 6-сынып білім алушыларына «Математика» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Бөлім бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныста бөлім бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийі мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген.

БЖБ Математика 6-сынып 3-тоқсан жауаптары «Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу»

«Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып Санды теңдіктер және олардың қасиеттері
Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу. Мәндес теңдеулер
Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу
Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір
айнымалысы бар сызықтық теңдеу
Теңдеулер көмегімен мәтінді есептерді шығару
Оқу мақсаты 6.2.2.2 бір айнымалысы бар сызықтық теңдеудің, мәндес
теңдеулердің анықтамаларын білу
6.2.2.3 бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу
6.2.2.4 х ± a = b түріндегі теңдеулерді шешу, мұндағы a
және b – рационал сандар
6.5.1.6 мәтінді есептерді сызықтық теңдеулерді құру арқылы
шығару
Ойлау дағдыларыңың
деңгейі
Қолдану
Жоғарғы деңгей дағдылары
Бағалау критерийі Білім алушы
• Мәндес теңдеулердің анықтамасын қолданады
• Сызықтық теңдеуді шешеді
• Модуль таңбасы бар теңдеулерді шешеді
• Сызықтық теңдеу құру арқылы мәтінді есепті шешеді
Орындау уақыты 25 минут
Тапсырма
1. b–ның қандай мәнінде 3х+78=9 және 2х+5b=–11 теңдеулері мәндес болады?
[3]
2. Теңдеуді шешіңіз:
8,6х–1,9х+1,6=15,145+2,4х.
[3]
3. Теңдеуді шешіңіз:
a) 2|х – 2| = 2;
b) 12|3х – 5| = –20.
[4]
4. Теңдеу құру арқылы шығарыңыз.
Екі пунктен бір-біріне қарама-қарсы бір уақытта екі автобус жолға шықты. Бірінші
автобустың жылдамдығы 45 км/сағ, ал екіншісінікі 72 км/сағ. Екеуі кездескенде бірінші
автобус екінші автобусқа қарағанда 135 км аз жүрген болса, онда екінші автобус қанша жол
жүрді?
[3]



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.