Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ Математика 6-сынып 3-тоқсан жауаптары «Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер»

БЖБ Математика 6-сынып 3-тоқсан жауаптары «Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер»

30 окт 2024, 21:03
KAZ / Алгебра геометрия kaz
1
0

«Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер» бөлім бойынша жиынтық бағалау

«Математика» 6 сынып 3-тоқсан

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 6-сынып білім алушыларына «Математика» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Бөлім бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныста бөлім бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийі мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген.

БЖБ Математика 6-сынып 3-тоқсан жауаптары «Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер»

«Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып Санды теңсіздіктер және олардың қасиеттері
Сан аралықтар. Сан аралықтардың бірігуі мен қиылысуы
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік. Бір айнымалысы
бар сызықтық теңсіздіктерді шешу
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесі. Бір
айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу
Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір
айнымалысы бар сызықтық теңсіздік. Айнымалысы модуль
таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық
теңсіздіктерді шешу
Оқу мақсаты 6.2.2.6 теңсіздіктерді қосу, азайту, көбейту және бөлуді
түсіну және қолдану
6.2.2.8 сан аралықтарды кескіндеу
6.2.2.9 сан аралықтардың бірігуін және қиылысуын табу
6.2.2.13 теңсіздіктердің шешімдерін сан аралығы арқылы
және берілген сан аралығын теңсіздік түрінде жазу
6.2.2.14 бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін
шешу
Бағалау критерийі Білім алушы
• Теңсіздіктерге амалдар қолданады
• Сан аралықтардың бірігуін және қиылысуын табады
• Берілген сан аралығын теңсіздік түрінде жазады
• Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін
шешеді
Ойлау дағдыларыңың
деңгейі
Қолдану
Жоғарғы деңгей дағдылары
Орындау уақыты 25 минут
Тапсырма
1. Тіктөртбұрыш қабырғалары 11,2 ≤ a ≤ 12,4 , 2,1≤ b ≤ 4,5 аралығында болса, онда осы
төртбұрыштың ауданы мен периметрін бағалаңыз.
[4]
2. Берілген сан аралықтарының сан түзуінде кескіндеп, қиылысуы мен бірігуін жазыңыз:
(−∞; −3] және (−6; +∞)
[3]
3. Төмендегі сан аралықтарды теңсіздік түрінде жазыңыз:
 a) [–3; 6); b) [3,5; +∞)
[2]
4. Теңсіздіктер жүйесінің бүтін шешімдерінің санын табыңыз:



− ≤ +
+ > − −
25,1 16,6 18,1 18,4
3,7 28 4,3 12,
x x
x x
[5]




Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.