Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ 10-сынып Қазақ әдебиеті, 3-тоқсан ҚГБ жауаптар «Аңызбен өрілген көркем сөз» бөлімі М. Мағауин «Шақан шері»»

БЖБ 10-сынып Қазақ әдебиеті, 3-тоқсан ҚГБ жауаптар «Аңызбен өрілген көркем сөз» бөлімі М. Мағауин «Шақан шері»»

11 ноя 2024, 15:59
KAZ / Қазақ тілі және әдебиет
0
0

«Аңызбен өрілген көркем сөз» бөлімі М. Мағауин «Шақан шері»» бөлім бойынша жиынтық бағалау

«Қазақ әдебиеті» 10-сынып 3-тоқсан

Әдістемелікұсыныстармұғалімге 10-сыныпоқушыларына«Қазақәдебиеті»пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар 10-сынып«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша ұзақ мерзімді оқу бағдарламасы негізінде дайындалған.
Бөлім/ортақтақырыпбойыншажиынтықбағалаудыңтапсырмаларымұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған.

БЖБ 10-сынып Қазақ әдебиеті, 3-тоқсан ҚГБ жауаптар «Аңызбен өрілген көркем сөз» бөлімі М. Мағауин «Шақан шері»»

«Аңызбен өрілген көркем сөз» бөлімі М. Мағауин «Шақан шері» романы бойынша
жиынтық бағалау
Оқу мақсаты 10.1.1.1 әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық
құрылысын талдау арқылы идеялық мазмұнын терең
түсіну;
10.1.5.1 шығармадағы ұлттық құндылықтардың әлемдік
тақырыптармен үндестігін ашу
Бағалау критерийі Білім алушы
 Шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысын
талдап, идеясын ашады
 Шығармадағы ұлттық құндылықтарды әлемдік
тақырыптармен байланыстырады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 20-25 минут
Тапсырма
1. «Шақан шері» романының сюжеттік құрылысына талдау жасаңыз.
Оқиғаның басталуы
Оқиғаның дамуы
Оқиғаның байланысуы
Оқиғаның шиеленісуі
Оқиғаның шарықтау шегі
Оқиғаның шешімі
2. Шығарма сюжетіндегі адамға өздігінен тиіспейтін жыртқыштың адамға
шабуылдауының сыры неде? Бұл оқиғаның шығарманың негізгі идеясымен байланысы
туралы жазыңыз.
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
3. Шығармада көтерілген аңшылық, саятшылық мәселесін ұлттық құндылыққа жатқыза
аласыз ба? ің ұлттық құндылық мысалы екендігін дәлелдеп қандай ұлттық құндылықтар
кездеседі? Аталмыш тақырыптар басқа қандай шығармаларда кездеседі? Мысалдар
келтіріп, ойыңызды дәлелдеңіз.
______________________________________________________________________________



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.